METZELER: OPONY RACETEC TD SLICK NA TOR WYŚCIGOWY

Gama opon Metzeler powiększyła się o opony wyścigowe Racetec TD Slick. Są one przeznaczone dla motocyklistów i zawodników klubowych.

Wykorzystywane mogą być zarówno podczas zawodów, jak i treningów. Opona torowa jest łatwa w użyciu, można ją stosować bez podgrzewaczy.


Zobacz także:

OPONY

MOTOCYKLE


 

Nie wymaga też żadnej szczególnej konfiguracji motocykla w celu uzyskania najlepszych osiągów. Główne cechy Racetec TD Slick obejmują wydajność podczas wielu sesji na torze, wszechstronność na zróżnicowanej nawierzchni asfaltu i przy różnych temperaturach pracy, wysoką odporność na ścieranie oraz możliwość odwrócenia tylnej opony między sesjami (np. jeśli specyfika toru wpływa na większe zużycie opony po jednej stronie).

Ogumienie zostało zaprojektowane z myślą o motocyklistach, którzy poszukują przewagi jaką daje wykorzystanie gładkiej opony, ale nie potrzebują dodatkowego sprzętu wyścigowego (stojaka / kocy grzewczych / generatora prądu itp.). Doświadczeni jeźdźcy znajdą w oponie rozwiązanie typu plug & play, które sprawdzi się podczas długich sesji treningowych. Zawodnicy klubowi, docenią z pewnością doskonałą relację jakości do ceny opony pozwalającej skupić się na poprawie czasów okrążeń.

Racetec TD Slick jest częścią portfolio wyścigowego Metzeler z gamą obejmującą jeden rozmiar z przodu i cztery z tyłu, które są najczęściej spotykane jako oryginalne wyposażenie w motocyklach supersportowych. Rodzina produktów obejmuje również renomowaną oponę Racetec RR Slick, przeznaczoną do rywalizacji na najwyższym poziomie, która jest dostępna w różnych konfiguracjach mieszanek, w zależności od rodzaju zastosowania.

Mieszanki K0 i K1 przeznaczone są do profesjonalnego zastosowania w wyścigach szosowych klasy Superbike, takich jak Tourist Trophy na Wyspie Man i do tych samych klas różnych mistrzostw krajowych.

Mieszanka K2 jest najbardziej wszechstronna w asortymencie RR Slick i została opracowana z myślą o zawodach na poziomie profesjonalnym i amatorskim, w których konieczne jest połączenie stałej maksymalnej wydajności przez kilka sesji, co daje najlepsze efekty na szczególnie wymagających torach i podczas sesji wytrzymałościowych.

Racetec TD Slick zawiera mieszankę wyścigową zawierającą polimery o niskiej temperaturze zeszklenia, sadzy i żywice o wysokiej temperaturze topnienia. Opatentowany proces CCM – ciągłego mieszania związków – maksymalizuje jednorodność składników w matrycy polimetrycznej i pozwala oponie na stałe dostarczanie wysokich osiągów, od pierwszego do ostatniego okrążenia, nawet jeśli sesja jest podzielona na kilka cykli termicznych.

Karkas tylnej opony charakteryzuje się klasyczną radialną jednowarstwową strukturą ze sztucznego jedwabiu, podobną do tej stosowanej w supersportowych oponach drogowych i stanowi rozwiązanie typu plug & play. Stalowe pasy zerowe stosowane zarówno z przodu, jak i z tyłu, są opatentowanym rozwiązaniem technologicznym, które pozwala na dużą elastyczność konstrukcyjną.

Tylna opona ma ostry profil, który poprawia prowadzenie motocykla, a jednocześnie zwiększa powierzchnię kontaktu podczas pokonywania zakrętów, co powoduje znaczny wzrost przyczepności. Profil przedniej opony odzwierciedla profil tylnej opony, zapewniając zrównoważone i harmonijne zachowanie motocykla.

Oferta Racetec TD Slick obejmuje następujące rozmiary (wszystkie już dostępne):
* Przód
– 120/70 ZR 17 NHS TL
– 180/55 ZR 17 NHS TL
* Tył
– 180/60 ZR 17 NHS TL
– 190/55 ZR 17 NHS TL
– 200/55 ZR 17 NHS TL