MITSUBISHI: DEUTSCHE BANK POLISH MASTER Z L200 i PAJERO

mitsu-golf1

Po niezwykle udanym sezonie rozgrywek w 2015 roku polski oddział Mitsubishi Motors po raz drugi został generalnym sponsorem słynnego turnieju golfowego Deutsche Bank Polish Masters.

Dla tegorocznych uczestników serii firma przygotowała niezwykłą atrakcję: testy najnowszego modelu Mitsubishi L200 w specyfikacji Monster oraz słynnego zwycięzcy Dakaru – Mitsubishi Pajero w wersji Adventure.


Zobacz także:

SPORT


 

Wcielenia tych pojazdów przygotowano do jazdy w trudnym terenie. W sezonie 2016 w ramach serii odbędzie się w sumie dziewięć turniejów eliminacyjnych, które rozegrane zostaną na najlepszych polach golfowych w kraju. Cykl wystartował w Kalinowych Polach koło Świebodzina i zgromadził na starcie 109 zawodników z całej Polski. Gościem specjalnym zawodów był najsłynniejszy polski młociarz i olimpijczyk Szymon Ziółkowski.

mitsu-golf2

Turniej finałowy rozegrany zostanie na dwóch warszawskich polach równocześnie – First Warsaw G&C i Sobienie Królewskie G&CC, co da możliwość startu ponad 200 osobom. Finałowa runda (do której dopuszczonych jest najlepszych 88 zawodników) po raz kolejny relacjonowana będzie na żywo przez kanał sportowy telewizji publicznej TVP Sport. Podczas warszawskiego finału aż 18 szczęśliwców wywalczy zaproszenie na wyjazd zagraniczny.

Ponownie ambasadorami (ale i uczestnikami) ligi zostali ex-hokeista ligi NHL Mariusz Czerkawski oraz były piłkarz polskiej reprezentacji Tomasz Iwan. Sponsorem tytularnym turnieju jest Grupa Deutsche Bank a sponsorem generalnym ponownie została firma Mitsubishi Motors.

mitsu-golf3

Podczas tegorocznego cyklu zawodów uczestnicy będą mieli rzadką okazję do przetestowania najnowszego modelu Mitsubishi L200 Monster oraz Pajero Adventure.

– Cieszę się, że kolejny rok z rzędu bierzemy udział w tym cyklu, który swą otwartą formułą przyciąga tak wielu amatorów i budzi zainteresowanie mediów. Testy 2 modeli z napędem 4×4 Mitsubishi – nowego L200 i legendarnego Pajero – w niezwykle ciekawych wersjach przybliżą zawodnikom naszą markę i z pewnością będą dodatkowym zastrzykiem adrenaliny – powiedział Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi.
Motors.