NISSAN: LEAF e+ 3.ZERO LIMITED EDITION ROBI FURORĘ

nissan-leaf-l1

Od momentu, gdy Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition został zaoferowany do sprzedaży w Europie, dwie trzecie przydziału znalazło już nabywców. I to zaledwie w ciągu miesiąca.

Pierwsi klienci odbiorą najnowszą wersję elektrycznego samochodu latem. Nowe auto dysponuje mocą 217 KM i może pokonać do 385 km na jednym ładowaniu.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

W ciągu zaledwie miesiąca od prezentacji modelu na targach CES w Las Vegas, liczba zamówień w przedsprzedaży na nowy e+ 3.ZERO Limited Edition model osiągnęła 3000 sztuk. Pojazd, wyposażony w akumulator o pojemności 62 kWh, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem w Europie. Tym samym LEAF ma szansę na pobicie kolejnego rekordu sprzedaży w 2019 r., po bardzo udanym roku 2018.

Liderem przedsprzedaży jest obecnie Norwegia, na którą przypada prawie połowa z 3000 zamówionych egzemplarzy. W ubiegłym roku LEAF był w Norwegii najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym.

nissan-leaf-l2

Uznanie na targach CES wzbudził także LEAF 3.ZERO wyposażony w akumulator 40 kWh. Na tę wersję również można już składać zamówienia. Bazujący Nissanie LEAF drugiej generacji, oferuje szereg dodatkowych opcji personalizacji, w tym nowe kolory i kontrastowy dach, które podnoszą atrakcyjność samochodu dla osób poszukujących modelu wyróżniającego się wizualnie.

Oba modele LEAF 3.ZERO charakteryzują się bogatym wyposażeniem standardowym i nowym systemem multimedialnym NissanConnect, a także systemami e-Pedal i ProPILOT. Technologie inteligentnej jazdy całkowicie zmieniają sposób prowadzenia samochodu.

e-Pedal to dla wielu kierowców zupełna nowość. Rozwiązanie to umożliwia przyspieszanie, zwalnianie i zatrzymywanie samochodu jedynie przy użyciu pedału przyspieszenia. Dzięki temu jazda staje się niezwykle płynna i komfortowa, jednocześnie zapewniając kierowcy maksymalną kontrolę nad pojazdem.

ProPILOT jest zaawansowanym systemem wspomagania jazdy, działającym w ramach obranego pasa ruchu na autostradzie. System zapewnia utrzymywanie zadanej prędkości i odległości od poprzedzającego pojazdu, a ponadto umożliwia zatrzymywanie i ponowne ruszanie oraz utrzymywanie samochodu pośrodku pasa ruchu podczas jazdy zarówno z większą prędkością, jak i przy dużym natężeniu ruchu. Nie zwalnia to jednak kierowcy z obowiązku skupiania uwagi na drodze oraz trzymania dłoni na kierownicy.

Utrzymujący się na wysokim poziomie popyt zapewnił Nissanowi LEAF pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych samochodów elektrycznych w całej Europie w 2018 roku, z ponad 40 000 egzemplarzami sprzedanymi na Starym Kontynencie. Od premiery modelu w 2010 roku sprzedano go już w liczbie ponad 380 000 egzemplarzy.

Nowy LEAF jest wizytówką koncepcji #NissanIntelligentMobility, czyli wizji przyszłości łączącej inteligentną energię z inteligentnym napędem i inteligentną integracją.