NOWE PRAWO CZY TRENDY CZYLI CO ZDOMINUJE MOTORYZACJĘ?

kongres1

W dniach 7 i 8 listopada w Warszawie odbędzie się XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, największe tego typu wydarzenie w branży motoryzacyjnej w Polsce.

Uczestnicy rozmawiać będą o najważniejszych trendach w branży motoryzacyjnej, potencjale polskich producentów części motoryzacyjnych, rosnącej roli kobiet w branży, wpływie nowych technologii na rynek i Brexicie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

20 sesji tematycznych i 800 uczestników – tak zapowiada się impreza, która zyskała już rangę jednego z najbardziej prestiżowych spotkań przedstawicieli polskiej branży motoryzacyjnej. Pojawiają się na nim regularnie najważniejsi reprezentanci branży, przedstawiciele środowisk naukowych i politycy.

Jak co roku podczas Kongresu zostaną zaprezentowane dane na temat aktualnej sytuacji w przemyśle, handlu i usługach sondaże oraz prognozy dotyczące rozwoju całej branży w najbliższym czasie. Nie zabraknie też debaty o tzw. megatrendach w branży, takich jak elektro- mobilność, Big Data, cyfryzacja, car-sharing, czy rozwój pojazdów autonomicznych, które będą miały istotny wpływ na kondycję producentów, dystrybutorów i warsztatów.

Do przygotowania oraz udziału w Kongresie włączyły się instytucje rządowe i organizacje związane z branżą. Poza głównym organizatorem, czyli Stowarzyszeniem Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, są to m.in. międzynarodowe organizacje branżowe – CLEPA, reprezentująca interesy producentów części, FIGIEFA, reprezentująca interesy dystrybutorów i APRA, która działa na rzecz wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym.

Swój wkład w organizację Kongresu wniosą również organizacje takie jak Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Przemysłowy Instytut Motoryzacji, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego i Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii przygotowuje własną sesję. Drugiego dnia Kongresu zaplanowano również specjalną debatę interaktywną prowadzoną przez ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych, których zadaniem jest promowanie krajowych producentów za granicą.

– Tym razem silniejszy akcent położyliśmy na bezpośrednie dyskusje oraz obrady z udziałem przedstawicieli branży. Odbędą się nie tylko spotkania B2B, ale także jako nowość, sesje zamknięte z ekspertami. Zaproszenie na nie dostaną wyłącznie liderzy reprezentujący przemysł, handel i usługi w motoryzacji, jak również reprezentanci środowisk około- branżowych – podkreśla Alfred Franke, prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Do udziału w zamkniętych sesjach każdy z liderów będzie mógł zaprosić tylko jednego obserwatora.

W przerwach pomiędzy panelami będzie można spędzić czas na stoiskach, dotyczących przyszłościowych projektów związanych z branżą. Przygotowane zostaną wystawy dotyczące Przemysłu 4.0 oraz motoryzacyjnych start-upów. Pierwszy dzień Kongresu zwieńczy uroczysta Gala, której gośćmi będą reprezentanci zarządów firm sektora części motoryzacyjnych, podczas której zostanie rozstrzygnięty konkurs na najciekawszy motoryzacyjny start-up roku 2018.

Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego to jedyne miejsce w Polsce, w którym spotyka się tak szeroka reprezentacja ekspertów z branży. W poprzedniej edycji tego Kongresu udział wzięło blisko 800 osób, a na ten rok organizatorzy zapowiadają jeszcze większą frekwencję.

Szczegóły na stronie: https://moto-konferencja.pl/.