PEUGEOT: NOWA ODSŁONA SALONU NA POLACH ELIZEJSKICH

Pesa_1

Po pięcioletnim remoncie, corocznie odwiedzany przez ponad 2,5 miliona osób, flagowy salon Peugeot Avenue, mieszczący się pod adresem, 136 avenue des Champs-Elysées, ukazał swoje nowe oblicze.

Nowa witryna marki potwierdza ambicje w budowie mocnego wizerunku oferując publiczności atrakcyjne miejsce na miarę XXI wieku. W samym sercu paryskiej alei pojawiła się elewacja z przyciemnianą witryną w kolorach czarnym i niebieskim, z których wyłania się stylizowana paszcza biegnącego lwa.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Wnętrze Peugeot Avenue to 300 metrów kwadratowych wyrafinowanego designu pełnego ostrych kątów, czystych linii, geometrycznych form i punktów świetlnych, upodabniających salon do luksusowego butiku. Nowy wystrój podkreśla muskularne kształty eksponowanych tu concept carów oraz flagowych modeli marki. Koncepcja wnętrza została zaproponowana przez projektanta Marca Ange’a, założyciela Agencji Bloom Room.

SONY DSC

Avenue Paris to nie tylko miejsce prestiżowe, pełniące ważną rolę wizerunkową marki, lecz także przestrzeń, w której Peugeot spotyka się ze swoimi odbiorcami. Publiczność odwiedzająca salon może w tym miejscu poznać markę, a także „doświadczyć jej” w pełnym tego słowa znaczeniu. Na odwiedzających to miejsce (w tym dorosłych i dzieci, z których ponad połowę stanowią obcokrajowcy) czekać będą interaktywne instalacje, zaskakujące doświadczenia oraz dydaktyczne zabawy, umożliwiające aktywne zapoznanie z marką.

Guillaum Couzy, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji grupy Peugeot zapowiedział, że podobne miejsce pojawi się za granicą, na jednym z naszych głównych rynków zbytu, czyli w Chinach. W 2015 roku, w Pekinie, w bezpośrednim sąsiedztwie placu Tian’anmen, zostanie otwarty salon Peugeot Avenue o powierzchni 1600 m2.