VOLKSWAGEN: WYRÓŻNIENIA EURO NCAP DLA ID.BUZZ CARGO I CADDY CARGO

Dwa wyróżnienia od Euro NCAP dla modeli Volkswagen Samochody Dostawcze: ocena Platinum dla ID. Buzz Cargo i Gold dla Caddy Cargo.

Oba te modele zrobiły wrażenie na inżynierach Euro NCAP zajmujących się bezpieczeństwem i testami. ID. Buzz Cargo uzyskał wysoki wynik dzięki systemom wsparcia utrzymującym ten elektryczny model na swoim pasie ruchu, dynamicznie dostosowującym prędkość pojazdu i zatrzymującym go w odpowiednim czasie przed nieruchomymi przeszkodami lub przechodzącymi pieszymi i rowerzystami. Caddy Cargo natomiast przekonał inżynierów testowych w szczególności w zakresie utrzymywania się na pasie ruchu i hamowania awaryjnego.


Zobacz także:

MERCEDES-BENZ: KOBIECE MANEKINY W TESTACH ZDERZENIOWYCH
 

BEZPIECZEŃSTWO


 

ID. Buzz Cargo gwarantuje użytkownikowi wiele korzyści: dostarcza nie tylko towary i usługi, ale także najwyższy poziom bezpieczeństwa. Testy Euro NCAP dostarczyły przekonujących wyników w tym względzie, na przykład w testach hamowania przed nieruchomymi i ruchomymi przeszkodami, takimi jak stacjonarne lub wolno poruszające się pojazdy, a także piesi lub rowerzyści zbliżający się z boku, nawet w ciemności.

Ten w pełni elektryczny samochód dostawczy charakteryzuje się również zdolnością precyzyjnego utrzymywania się na pasie ruchu i systemem monitorowania pasażerów. ID. Buzz Cargo jest też wyposażony w system Blind Spot Assist. Ponadto podczas skręcania reaguje na pojazdy nadjeżdżające z przeciwka, a dzięki systemowi kamer i cyfrowemu mapowaniu, dynamicznie dostosowuje prędkość podczas jazdy, w tym zgodnie z lokalnymi ograniczeniami prędkości. Ogólnie rzecz biorąc, ID. Buzz Cargo zaimponował w specjalnych testach Euro NCAP dotyczących bezpieczeństwa pojazdów dostawczych, osiągając dzięki systemom kamer i radarów wynik 83% w kategorii Safety Assist. Ostateczny werdykt: „Ocena Platinum za bezpieczeństwo w kategorii pojazdów dostawczych.

Inny model marki Volkswagen Samochody Dostawcze – Caddy Cargo, również zaimponował jurorom i osiągnął dobre wyniki w testach. Najwyżej oceniono w nim pokładowe systemy wspomagania hamowania awaryjnego przed przeszkodami, takimi jak nieruchomy lub wolno poruszający się ruch uliczny, a także piesi i rowerzyści. Wyjątkowo dobrze wypadła w testach jego zdolność powrotu na swój pas ruchu. Ogólnie rzecz biorąc, inżynierowie testowi Euro NCAP uznali, że zasługuje on na wynik 68% w kategorii Safety Assist i ocenę Gold w ogólnym ratingu na rok 2024.