PROJEKT MOBIL DELVAC TRUCK AKADEMY

Producent olejów Mobil Delvac 1 przygotował kompendium wiedzy o syntetycznych środkach smarnych. Projekt Mobil Delvac Truck Academy łączy fachową wiedzę z informacjami o produktach smarnych i jest adresowany do właścicieli firm transportowych oraz kierowców samochodów ciężarowych.

Motorem dla inicjatywy była współpraca ExxonMobil z Akademią Transportu.

Mobil Delvac Truck Academy poszerza wiedzę na temat właściwej eksploatacji pojazdów ciężarowych oraz podkreśla korzyści jakie wynikają ze stosowania produktów syntetycznych – między innymi możliwość ograniczenia zużycia paliwa. Informacje są przekazywane zarówno w formie profesjonalnych szkoleń multimedialnych jak i drukowanych materiałów edukacyjnych oraz marketingowych. Bezpłatny pakiet edukacyjny Mobil Delvac Truck Academy będzie przekazywany kierowcom i właścicielom firm transportowych poprzez regionalnych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych ExxonMobil Poland.

Jak wygląda nowy produkt ExxonMobil Poland? Otrzymujemy całkiem sporych rozmiarów teczkę z materiałami drukowanymi, która kryje w sobie dodatkową funkcjonalność. W jej górnej krawędzi umieszczona jest płyta edukacyjna DVD. W pierwszym szkoleniu – “Nowoczesne oleje smarowe do samochodów ciężarowych” – poznajemy rodzaje i właściwości syntetycznych olejów silnikowych. Drugie szkolenie – “Trendy, wymagania, a specyfikacje oleju” – tłumaczy, jakie zmiany zaszły w budowie silników w następstwie wprowadzania coraz bardziej rygorystycznych norm emisji spalin Euro oraz w jaki sposób olej silnikowy musi wspierać pracę niskoemisyjnych, nowoczesnych silników. Trzecie szkolenie – “EKO jak ekonomia i ekologia” – uczy, jak syntetyczny olej silnikowy może ograniczyć koszty eksploatacji pojazdu i pomóc zmniejszyć zużycie paliwa.

Na płycie Mobil Delvac Truck Academy znalazło się również coś dla pasjonatów samochodów ciężarowych – filmy oraz tapety na pulpit.

Mobil Delvac Truck Academy jest jednym z efektów współpracy ExxonMobil z Akademią Transportu. “Naszym wspólnym celem jest poszerzanie wiedzy o motoryzacji, co w konsekwencji pozwoli firmom osiągnąć cenną przewagę na wysokokonkurencyjnym rynku usług transportowych” – napisał w przedmowie do projektu Ville Ylosjoki, Dyrektor Generalny ExxonMobil Poland.