SKODA: CITIGO LEPSZA OD VW UP! I SEATA MII

sko_citigo1

Škoda Citigo zajęła pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w segmencie A na polskim rynku w styczniu 2013 roku. Miejski model pierwszy raz wyprzedził dotychczasowego lidera „Segmentu A – Klasy Mini”.

W styczniu 2013 roku na zakup najmniejszą=ej Škody zdecydowało się 424 osób. Zapewniło to modelowi prawie 100 szt. przewagi nad kolejnym samochodem w zestawieniu i udział w segmencie na poziomie niemal 28 proc.


Zobacz także:
OPONY
ROZMAITOŚCI


Wysoki wynik w styczniu to potwierdzenie świetnego przyjęcia najmniejszej Škody, która poprzedni rok zakończyła na 3. miejscu, pomimo zaledwie 8-miesięcznej obecności na naszym rynku. Samochód zdołał podbić serca wielu kierowców z różnych grup docelowych, a jego popularność wciąż rośnie. Sukces ten jest wynikiem doskonałego skonfigurowania auta, które oferowane jest w bardzo przystępnej cenie.

O przeznaczeniu modelu Citigo świadczy już jego nazwa. Miejski gwar i ciasne uliczki Škoda pokonuje z dużą zwinnością. Dodatkowo, samochód posiada bogate wyposażenie i wiele możliwości konfiguracji.

Ceny modelu Citigo z silnikiem 1.0 MPI o mocy 60 KM rozpoczynają się już od 28 990 zł. 75 – konna odmiana auta kosztuje od 31 790 zł.