VOLVO: SZÓSTE ZWYCIĘSTWO W BADANIU SATYSFAKCJI DEALERÓW SAMOCHODOWYCH

Szóste zwycięstwo Volvo Car Poland. Oto wyniki XVI Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Szósty triumf szwedzkiej marki stał się faktem. W trakcie XVI Badania Satysfakcji Dealerów Volvo zostawiło konkurencję w tyle, uzyskując swój najwyższy wynik w całej historii rankingu. Wyniki dealerskiego Badania Satysfakcji ogłoszono podczas Kongresu Dealerów odbywającego się w Łodzi. Dyplom odebrał Managing Director Volvo Car Poland – Emil Dembiński.


Zobacz relacje:

FORD: SPECJALNA OFERTA SERWISOWA DLA STARCZYCH MODELI FORDA
 

ROZMAITOŚCI


 

Volvo samodzielnym liderem

Volvo Car Poland najlepszą passę miało w okresie 2010-2013, kiedy marka cztery razy z rzędu wygrywała kolejne rankingi satysfakcji. Sukces został powtórzony w 2022 i 2023 roku. Szósty laur to także rekord w historii rankingu sięgającej 2007 roku. Żaden inny importer nie tryumfował tak często. Przy okazji firma VOLVO poprawiła swój rezultat sprzed roku aż o 0,19 pkt., uzyskując ocenę 4,58.

Patrząc z perspektywy całego rynku, nie można jeszcze mówić o dobrych nastrojach branży. Średnia ocen w tegorocznym Badaniu Satysfakcji – 3,21 (+0,01 pkt.) – podobna jak przed rokiem, należy do trzech najniższych z ostatnich szesnastu lat. Zarysowuje się także trend, że liderzy z listy TOP15 zyskiwali, a pozostali – jeszcze mocniej tracili. Trend dwóch prędkości jeszcze się nasilił.

Jak co roku dealerzy dokonywali oceny współpracy z importerami w wielu obszarach działalności. Dealerzy ocenili Volvo najlepiej w takich kategoriach jak: standardy w zakresie sprzedaży i serwisu, jakość produktów finansujących zakup, polityka marketingowa importera, współpraca posprzedażna i dotycząca części zamiennych. Wysokie noty przyznali także w kategorii etyki biznesowej, jakości dostępnych aut oraz ich dostępności.

Dealerzy Volvo są naszymi partnerami, do których mamy zaufanie. Badanie takie jak to, pokazuje, że to zaufanie i szacunek jest odwzajemnione. To dla nas wielka satysfakcja i zobowiązanie. Poczucie bezpieczeństwa biznesowego to najlepsza atmosfera do osiągania dalszych sukcesów i pracy dla naszych klientów – powiedział Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.