VOLVO: XC90 FIRST EDITION SPRZEDANE W DWIE DOBY

Vo_X1

Limitowana seria nowego XC90 okazała się sukcesem. Internetowa sprzedaż auta trwała zaledwie 47 godzin – cała pula licząca 1927 egzemplarzy została w tym czasie zarezerwowana.

Najwięcej zamówień złożyli Amerykanie, ponad 400 sztuk. Polscy klienci zarezerwowali 16 samochodów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

HISTORIA/OLDTIMERS


 
Samochody z limitowanej edycji First Edition, upamiętniające rok założenia szwedzkiej marki, wzbudziły zainteresowanie. Większość aut zostało zarezerwowanych w ciągu pierwszej godziny od oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. W szczytowym momencie, sprzedaż osiągnęła tempo 7 egzemplarzy na minutę.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jakie emocje budzi XC90, ale wcale nas to nie dziwi. Po długo wyczekiwanej premierze nowego SUV-a Volvo i zaprezentowaniu limitowanej edycji samochodu, zainteresowanie musiało sięgnąć zenitu. Pierwsi klienci zarezerwowali swoje modele w ciągu zaledwie kilku sekund po otwarciu systemu, co potwierdziło naszą tezę, że XC90 to model kultowy. Jestem pewien, że w przyszłość samochody First Edition staną się białymi krukami dla motoryzacyjnych kolekcjonerów – powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.

Vo_x2

First Edition to najbardziej ekskluzywna i w pełni wyposażona wersja najnowszego modelu Volvo. Samochód dostępny jest z czarnym lakierem Onyx Black, który idealnie współgra z wnętrzem zdominowanym przez bursztynowy kolor foteli ze skóry nappa oraz głęboką czerń skórzanej deski rozdzielczej. Limitowana edycja posiada również 8-ramienne 21-calowe felgi opatrzone unikatowymi inskrypcjami.

Pod maską znajdziemy czterocylindrowy silnik z rodziny Drive-E. Jednostka benzynowa T6 AWD o mocy 320 KM/ 400 Nm dostępna będzie m.in. na rynku amerykańskim, azjatyckim i australijskim. Na polski rynek, tak jak na wszystkie europejskie, model trafi w wersji z silnikiem D5 AWD 225 KM/ 470 Nm. Obie jednostki napędowe współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Nowy model szwedzkiej marki wyposażony został również w najwyższej jakości 19 głośnikowy system audio firmy Bowers & Wilkins oraz ekran dotykowy, który pozwala na zupełnie nowy – intuicyjny i bezpieczny – sposób korzystania z multimediów. Dodatkowo XC90 posiada wszechstronny pakiet systemów bezpieczeństwa.

Vo_x3