GENEWA 2018: NAJNOWSZE OPONY MARKI YOKOHAMA

yokoha-Geneva1

Przez tegoroczne targi samochodowe Geneva International Motor Show przewinął się kilkusettysięczny tłum międzynarodowych gości. Licznym zwiedzającym Yokohama, producent opon premium, zaprezentował najnowsze produkty i rozwiązania techniczne.

Oprócz przeznaczonej na światowe rynki całorocznej opony osobowej, japońska marka przedstawiła pierwszą zimową oponę bezdętkową oraz najnowsze modele opon, konstruowanych z wykorzystaniem przyjaznej środowisku technologii BluEarth.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

GENEWA 2018


 

88. salon samochodowy w Genewie odwiedziło ponad 660 tys. gości. Podczas targów zwiedzający mogli zapoznać się z motoryzacyjnymi nowościami, oryginalnymi prototypami, innowacyjnymi rozwiązaniami i osiągnięciami technologicznymi z całego świata.

yokoha-Geneva3

Yokohama, japońska marka opon premium, przeprowadziła światową premierę opony całorocznej do aut osobowych – BluEarth-4SAW21, a także przeznaczonej na europejski rynek opony Geolandar M/T G003 – dedykowanej pojazdom uterenowionym. Po raz pierwszy w Europie marka zaprezentowała też innowacyjną bezdętkową oponę iceGUARD iG60 – przeznaczoną do jazdy w najtrudniejszych zimowych warunkach.

Na stoisku marki nie zabrakło nowości, projektowanych z zastosowaniem innowacyjnej technologii BluEarth przyjaznej dla środowiska i kierowcy, w tym debiutujących w Polsce opon BluEarth-Es ES32 oraz BluEarth RV-02. Oba modele premium, przeznaczone odpowiednio dla aut kompaktowych oraz crossoverów i minivanów, charakteryzuje świetna przyczepność na mokrej nawierzchni i zastosowane rozwiązania, zmniejszające opory toczenia i ograniczające zużycie paliwa.

yokoha-Geneva4

Odwiedzający mogli oglądać produkty flagowej serii opon wyścigowych Advan, która w 2018 roku świętuje 40. rocznicę istnienia. Wśród nich opona Advan Sport V105, ceniony model wybrany na fabryczne wyposażenie pojazdów premium, takich jak Porsche czy Mercedes, a także model A052 – dla hobbystów ceniących wysokie osiągi i przyjemność z jazdy.

Jednym z wiodących tematów tegorocznej prezentacji Yokohama podczas Geneva Motor Show okazała się nowa strategia zarządzania GD2020 zakładająca zwiększenie obecności marki na rynku opon premium, z uwzględnieniem opon zimowych i sportowych. Tradycyjnie nie zabrakło także elementów podkreślających współpracę producenta z piłkarskim klubem FC Chelsea.

Na stoisku pojawiło się trofeum English Premier League 2016/17 zdobyte przez brytyjski klub.

SAMSUNG CSC