MITSUBISHI: NOWY PROGRAM DLA KLIENTÓW FLOTOWYCH

Z myślą o dużych klientach instytucjonalnych oraz właścicielach średnich i małych przedsiębiorstw polski oddział Mitsubishi Motors przygotował specjalny program, który usprawni obsługę firm i pozwoli na zwiększenie wolumenów sprzedaży flotowej.

Projekt o nazwie Serwisowy Program Flotowy ma na celu poprawienie jakości obsługi a w konsekwencji zwiększenie poziomu zadowolenia klientów instytucjonalnych.
Do nowego programu obsługi posprzedażnej mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku Trzech Diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup.

Ten projekt jest uzupełnieniem funkcjonującego od 5 lat i stale udoskonalanego Programu Sprzedaży Zbiorowej, w ramach którego klienci flotowi są uprawnieni do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów.


Zobacz także:
INNE AKTUALNOŚCI


Założenia Serwisowego Programu Flotowego zostaną spełnione między innymi dzięki wprowadzeniu rabatów na zakup oryginalnych części a także ujednoliceniu stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors. Inne zalety uczestnictwa w programie to pierwszeństwo w przyjęciu do serwisu oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.

Dzięki nowemu systemowi, klienci serwisujący samochody w kilku lub kilkunastu stacjach w Polsce, będą komunikować się i rozliczać tylko z jednym, wybranym przez siebie dilerem-opiekunem. Jest to możliwe dzięki współpracy i wzajemnym rozliczeniom między dilerami, które usprawnia nowa platforma komputerowa Auto Team. Zaawansowana technicznie cyfrowa platforma komunikacji pomiędzy centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors o nazwie Auto Team jest istotnym narzędziem płynnego funkcjonowania programu.

Program adresowany jest zarówno do dużych klientów instytucjonalnych, jak i do właścicieli średnich i małych przedsiębiorstw. Dla dużych firm, które serwisują samochody w dowolnie wybranych placówkach MMC w całej Polsce przygotowano tak zwany Pakiet Ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju a do mniejszych firm adresowany jest Pakiet Regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.

– Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów. Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów – mówi Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors, odpowiedzialna za projekt i wdrożenie programu.

W programie, który ruszył w ostatnim tygodniu sierpnia, biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Sieć autoryzowanych placówek tej marki składa się obecnie z 40 salonów sprzedaży i 44 stacji obsługi, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.