MITSUBISHI WZMACNIA SWOJĄ STRUKTURĘ W EUROPIE

mitsub-eu1

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowało się utworzyć samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, aby zaspokoić rosnące potrzeby jednego z najbardziej wymagających regionów na świecie.

Ma on za zadanie poszerzyć obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki na kontynencie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Oddział Mitsubishi w Europie, to nowa organizacja, której celem jest polepszenie poziomu obsługi klientów i wyników firmy. Podzielono ją pomiędzy dwie różne lokalizacje w Holandii:

- Amstelveen, w pobliżu Amsterdamu, gdzie znajdzie się biuro prezesa i dyrektora generalnego, a także wzmocnione działy marketingu i sprzedaży, PR i prawny;
- Born, w pobliżu Maastricht, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Części Zamiennych firmy o powierzchni 55 000 m2 oraz działy posprzedaży, finansów i kontroli, a także zasobów ludzkich i IT.

Działania oddziału europejskiego, pod przewodnictwem prezesa i dyrektora generalnego – Bernarda Loire, przejmie nowy zespół wykonawczy, w którego skład wchodzą: Frank Krol (dyrektor ds. sprzedaży), Alex Thomas (dyrektor ds. marketingu) i Ganesh Jawahar (dyrektor obsługi posprzedażnej).

Ponadto utworzono specjalny departament „Pojazdów elektrycznych”, który ma wykorzystać i wzmocnić pozycję lidera w segmencie aut PHEV Mitsubishi Motors w Europie, zdobytą przez model Outlander PHEV od 2013 roku. To ważny krok organizacyjny w perspektywie kolejnych inicjatyw związanych z rozwojem elektro- mobilności gamy MMC w Europie (np. kolejne projekty V2X) – jego cele będą skupione wokół rozszerzenia oferty zelektryfikowanych SUV-ów, które pojawią się w najbliższych latach.

– Z globalnego punktu widzenia Europa jest bardzo wyjątkowym rynkiem – nie dysponuje może największym wolumenem sprzedaży, ale tu kształtują się nowe regulacje i tu nadaje się ton nowym standardom jakości, technologii i wzornictwa. Było dla nas oczywiste, że musimy wzmocnić naszą organizację w tym regionie, aby sprostać wyzwaniom, które stawia przed nami plan wprowadzenia kolejnej fali zelektryfikowanych SUV-ów. Jesteśmy pewni, że Bernard Loire i jego nowy zespół Mitsubishi Motors Europe będą na te wyzwania odpowiednio przygotowani – powiedział Guillaume Cartier, starszy wiceprezes MMC ds. globalnego marketingu i sprzedaży.