AMG VENICE 2014: GRUPA WRÓBEL NAGRODZONA

merc_etna1

Podczas 6. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodowych, wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. AMG Exclusive Event – Venice 2014, który dla swoich klientów zorganizowała Grupa Wróbel, otrzymał tytuł Najlepszej Inicjatywy Marketingowej.

W trakcie uroczystej gali uhonorowano firmy i osoby, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju polskiej branży dealerskiej. Grupa Wróbel zdobyła zaszczytne, pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy program/ inicjatywa marketingowa, godnie reprezentując markę Mercedes- Benz.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nagrodę za event AMG Venice 2014 odebrał Prezes Spółki – Michał Łuczak. Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku, Grupa Wróbel zabrała 60. klientów na ekskluzywne szkolenie z doskonalenia techniki jazdy AMG. Czekało na nich dziesięciu najlepszych instruktorów z AMG Driving Academy (jednej z dziewięciu certyfikowanych szkół AMG na świecie) i 12 super szybkich samochodów!

A to wszystko na profesjonalnym torze wyścigowym we Włoszech – Adria Raceway. Dealer zadbał o każdy szczegół, kończąc wyjazd klimatyczną wizytą w Wenecji. Event Grupy Wróbel był pierwszym wydarzeniem na taką skalę, zorganizowanym samodzielnie przez krajowego dealera.

– Nagroda, jaką otrzymaliśmy zobowiązuje, dlatego w tym roku podnieśliśmy poprzeczkę. Przejazd po wzgórzach najwyższego, aktywnego wulkanu w Europie – 4 Matic Exclusive Event – Etna 2015. Zabieramy klientów na Sycylię – mówi Michał Łuczak.

28 września 2015 r. pierwsi goście Grupy Wróbel wylecą z Wrocławia do Katanii. Dealer zagwarantuje im unikalny przejazd wulkanicznymi trasami, z najlepszymi instruktorami jazdy terenowej. Etna pod kołami najlepszych samochodów marki Mercedes- Benz to adrenalina, okraszona wdziękiem sycylijskich krajobrazów…