ARVAL PUBLIKUJE BIAŁĄ KSIĘGĘ AUT Z SILNIKIEM DIESLA

dierle11

Arval, lider branży leasingu samochodów, dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniami na temat użytkowania aut z silnikami Diesla.

Firma chce wspierać swoich klientów w transformacji flot na bardziej neutralną dla środowiska. Zdaniem ekspertów, z uwagi na dużą liczbę aut z tym napędem, ich rola w okresie przejściowym będzie kluczowa.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Obecnie pojazdy z tego rodzaju silnikami stanowią aż dwie trzecie samochodów użytkowanych we flotach firmowych w całej Europie.

W listopadzie 2017 r. w Bonn odbył się szczyt klimatyczny ONZ (COP23). Jednym z podjętych podczas spotkania tematów była kwestia samochodów z silnikami Diesla i ich wpływu na środowisko. Arval, włączając się w tą dyskusję, przygotował białą księgę, w której przeanalizowana została obecna sytuacja Diesla w Europie. Dokument zawiera także praktyczne porady, jak dostosować firmowe floty, z tym napędem, do obowiązujących i nadchodzących zmian w prawie.

Arval jest przekonany, że pełna implementacja przepisów, mających zapobiec dalszym zmianom klimatycznym, będzie okresem, w trakcie którego producenci dokonają koniecznych inwestycji pozwalających na produkcję pojazdów z napędami alternatywnymi, dostępnych w przystępnych cenach. W tym samym okresie, poszczególne państwa, będą mogły rozwijać odpowiednią infrastrukturę dla samochodów napędzanych silnikami elektrycznymi.

– Ważnym zadaniem dla nas było zinwentaryzowanie wykorzystywania energii w czasie bezprecedensowych zmian w tym zakresie na całym świecie. To podejście jest korzystne dla naszych klientów; nie tylko wspiera ich w znajdowaniu jeszcze właściwszych rozwiązań, ale również pozwala im bardziej globalnie spojrzeć na przyszłość mobilności – wyjaśnia Philippe Bismut, Prezes Zarządu Arval.

Arval chce ułatwić swoim klientom implementację proekologicznych rozwiązań poprzez dostosowanie procesów firmy do wciąż zmieniających się regulacji. W tym kontekście firma zmieniła sposób obliczania miernika TCO (całkowity koszt posiadania), włączając w to zasady eko- drivingu oraz wykorzystanie możliwości, jakie daje współużytkowanie pojazdów.