CHEVROLET: CORVETTE STINGRAY W GRAND TURISMO5

Ch 1_GranTurismo5-002

Wraz z debiutem nowego Chevroleta Corvette Stingray w wersji produkcyjnej, fani gier przeznaczonych na PlayStation3 (PS3) firmy Sony Computer Entertainment otrzymają możliwość sprawdzenia osiągów wirtualnego odpowiednika tego modelu w grze wyścigowej Gran Turismo5.

Z jazdy testowej zakamuflowanym prototypem Corvette C7 skorzystało już ponad 500 000 osób od czasu wprowadzenia go do gry w listopadzie zeszłego roku. W opracowaniu realistycznego stylu jazdy modelu Corvette Stingray siódmej generacji pomagała Chevroletowi firma Polyphony Digital Inc., która stworzyła serię gier Gran Turismo.

Podczas opracowywania wirtualnego Chevroleta Corvette Stingray twórcy skupili się na przeniesieniu do komputerowego świata najdrobniejszych detali stylistycznych nadwozia i wnętrza, a także odzwierciedleniu dynamicznych osiągów modelu, łącznie z charakterystyką zmiany przełożeń w siedmiobiegowej przekładni manualnej z systemem Active Rev Matching.

Silnik Chevroleta Corvette Stingray generuje według wstępnych danych 450 KM mocy i 610 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej czterech sekund.

Gracze uczestniczący w wirtualnych zmaganiach w serii Gran Turismo mają do dyspozycji wszystkie sześć generacji Chevroleta Corvette, który jest jednym z najpopularniejszych modeli w grze.

Już od 15 stycznia Chevrolet Corvette Stingray jest dostępny do pobrania poprzez PlayStation Store na PlayStation3 bez dodatkowych opłat. Samochód będzie można przetestować na najsłynniejszych torach świata, łącznie z Daytona International Speedway i Nurburgring, gdzie zespół Chevroleta dopracowywał właściwości jezdne prawdziwego modelu Corvette.

Od czasu debiutu seria Gran Turismo sprzedała się na całym świecie w ponad 68 milionach egzemplarzy i pozostaje najlepiej sprzedającą się serią wszech czasów oferowaną wyłącznie dla systemu PlayStation.

Więcej informacji na temat nowego Chevroleta Corvette Stingray na stronie www.one13thirteen.com. Fani mogą też wziąć udział w dyskusji na temat nowego modelu, a także śledzić najnowsze wpisy na Facebooku i Twitterze.