CHEVROLET: FIND NEW ROADS – NOWE HASŁO GLOBALNE

Che 3_260172

Chevrolet ogłosił swoje nowe hasło globalne. Marka jednoczy swoje działania w zakresie technologii, stylistyki oraz sprzedaży wokół jednej spójnej wizji na platformie komunikacyjnej o nazwie Find New Roads.

Jest to doskonały sprawdzian dla firmy w okresie opracowywania nowych produktów i technologii, które pojawią się w sprzedaży na ponad 140 rynkach całego świata.

Od czasu debiutu w 2009 roku pierwszego w pełni globalnego modelu marki, czyli kompaktowego sedana Cruze, sprzedaż Chevroleta na świecie wzrosła o około 38 procent.

– W 2013 roku na rynki całego świata wprowadzimy ponad 20 nowych modeli, dlatego uważam, że to odpowiedni czas na wcielenie w życie tej inicjatywy – powiedział Alan Batey, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej na rynku amerykańskim oraz globalnego marketingu. Kontynuujemy naszą politykę światowego rozwoju, szczególnie na wschodzących rynkach, natomiast inicjatywa Find New Roads pozwoli nam na uzyskanie jeszcze większej spójności działań, zarówno wewnętrznych, podejmowanych z naszymi pracownikami, jak i zewnętrznych z klientami firmy.

Che 4_611489

Podejście Chevroleta do marketingu oraz sprzedaży detalicznej już teraz jest spójne z nową globalną wizją. W zeszłym roku Chevrolet wybrał firmę Commonwealth jako swoją nową globalną agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii na całym świecie. Marka zainicjowała również program szkoleniowy dla pracowników punktów dilerskich, który ma na celu wykształcenie nowego, innowacyjnego podejścia do każdego aspektu ich działalności, tak by zapewnić jak najwyższy poziom obsługi klienta.

Oprócz zapewnienia spójności działań marki na całym świecie, hasło Find New Roads będzie również wykorzystywane w kampaniach reklamowych Chevroleta na całym świecie. Pierwsze kampanie tego typu ruszą w Stanach Zjednoczonych jeszcze w tym kwartale.