CITROEN: C3 AIRCROSS SPRZEDAŁ SIĘ W 200 000 EGZEMPLARZY

citroen-c3air-1

Nowy SUV Citroëna, model C3 Aircross został wyprowadzony na rynek dwadzieścia miesięcy temu. Przez ten czas sprzedano już 200 000 kompaktowych samochodów.

Z takim wynikiem model zajmuje drugie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się aut osobowych marki.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jest też trzeci w tabeli najlepiej sprzedających się samochodów w swoim segmencie we Francji i szósty w Europie. Wnosi więc ogromny wkład w dynamikę handlową Citroëna, który odnotowuje najwyższy wzrost w grupie TOP 12 marek samochodowych w Europie w 1. kwartale br.

citroen-c3air-2

Od początku 2019 roku sprzedaż modelu wyniosła 60 000. W Europie liczba zamówień na ten model wzrosła o 16 proc. w stosunku do pięciu pierwszych miesięcy 2018 r. Pod względem sprzedaży w Citroënie wyprzedza go jedynie C3.

Dzięki swojej stylistyce, szerokim możliwościom personalizacji oraz konfiguracji, a także 12 systemom wspomagania prowadzenia, C3 Aircross znajduje tak licznych nabywców:
• 55 proc. zamówień dotyczy wersji z bogatym wyposażeniem (wersja Shine);
• 40 proc. zamówień uwzględnia jeden z 4 opcjonalnych poziomów wykończenia wnętrza;
• 40 proc.zamówień uwzględnia dach w kontrastowym kolorze, a 24 proc. – Pakiet Kolor (akcenty kolorystyczne na relingach dachowych, szyby boczne z tyłu z efektem żaluzji, osłony lusterek bocznych i obramowania reflektorów).

citroen-c3air-3