FIAT: MAREK KISZ DYREKTOREM HANDLOWYM W POLSCE

Marek 1_Kisz

Marek Kisz objął stanowisko Dyrektora Handlowego Fiat Auto Poland S.A. Ma 38 lat, jest żonaty, ma jedną córkę. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży, finansów oraz zarządzania, posługuje się kilkoma językami obcymi.

W latach 1994 – 2000 studiował w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu (National Louis University) oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Następnie kontynuował studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej ukończone w 2001 r.


Zobacz także:
AKTUALNOŚCI


Marek Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland we wrześniu 1997 r. w Dyrekcji Handlowej Spółki, dołączając do zespołu handlowców. Następnie w latach 1999 – 2003 pracował w obszarze analiz marketingowych. W marcu 2003 r. dołączył do działu Samochodów Dostawczych, a w czerwcu tego samego roku objął stanowisko Szefa Działu Samochodów Dostawczych, kierując zarówno działalnością marketingową, jak i handlową, ponosząc odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne tej marki na rynku polskim.

W marcu 2006 r. powierzono Mu odpowiedzialność za dział Marketingu Fiata i Lancia, od 2007 roku kierował działem Brand Marketing Comunication, jednocześnie pełnił równocześnie rolę Dyrektora Sprzedaży.

W marcu 2012 r. pan Marek Kisz objął w Pradze stanowisko Dyrektora Zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.

Marek Kisz na stanowisku Dyrektora Handlowego Fiat Auto Poland S.A. zastąpił Wojciecha Masalskiego, który zdecydował się opuścić firmę.