GENEWA 2012: RENAULT TWIZY MA AMBASADORÓW

Z okazji Salonu Samochodowego w Genewie Renault świętuje oficjalne wejście na rynek Renault Twizy w obecności najbardziej cenionego obecnie francuskiego artysty – Davida Guetty, wybranego światowym DJ-em nr 1 i nagrodzonego dwiema nagrodami Grammy Awards.

W towarzystwie żony, Cathy – twórczyni słynnych imprez na Ibizie – David Guetta inauguruje muzycznie partnerstwo z Renault w celu światowej promocji Renault Twizy. Cathy i David Guetta będą odgrywać główną rolę w wyjątkowej kampanii komunikacyjnej Renault Twizy – „Plug Into The Positive Energy”, która rozpocznie się wiosną 2012 roku.

To partnerstwo o zasięgu światowym, podpisane na rok, wprowadza w życie globalny program komunikacji. W ramach partnerstwa David Guetta dedykuje Renault Twizy utwór „Alphabeat”, pochodzący z jego ostatniego albumu „Nothing But The Beat”.

 

 

Renault dodaje do tego niespotykane doświadczenie cyfrowe dla wszystkich miłośników muzyki elektronicznej: dźwięk 3D stworzony specjalnie dla tej kampanii, który można usłyszeć już na stronie www.twizy.renault.com i na wszystkich stronach internetowych Renault na całym świecie.

Drugi środek oddziaływania to klip Davida Guetty, „Alphabeat – Plug Into The Positive Energy”, wykonany przez „So Me” (również twórcy klipów Justice i Kanye West), który zawierać będzie wyjątkowo rozbudowaną wersję w formacie interaktywnym na platformie Facebook Connect.

Klip Davida Guetty, „Alphabeat”, zostanie zaprezentowany w ramach światowego prywatnego pokazu przedpremierowego 27 marca w Atelier Renault na Champs-Elysées w Paryżu.

– Twizy reprezentuje nowatorstwo i technologię, a udział w futurystycznym projekcie jest wyjątkowo ekscytujący – podkreślał podczas targów motoryzacyjnych Motor Show David Guetta.

 

 

– Jesteśmy zachwyceni, że stanowimy część rewolucji elektrycznej, zwłaszcza z samochodem, który jest fajny, piękny, lśniący i tak łatwy w obsłudze jak Twizy – oświadczyła natomiast Cathy Guetta. To byłoby takie niesamowite, gdyby od jutra samochody elektryczne mogły być obecne wszędzie!

– To partnerstwo z Davidem i Cathy Guetta było dla nas oczywiste – stwierdził Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na świat Renault. Dla Renault Twizy, tandemu miejskiego w 100 procent elektrycznego o całkowicie nowym w świecie samochodowym designie i skierowanym do pokolenia wchodzącego dopiero w dorosłe życie, potrzebowaliśmy ikony silnej i niepodważalnej, która poprzez swoją pozytywną energię, zakorzenienie we Francji i sukces na arenie międzynarodowej symbolizuje zmianę w nowym świecie.

 

 

Z blisko 30 milionami fanów na Facebooku, kilkoma milionami sprzedanych na całym świecie albumów, blisko miliardem odsłon na YouTube i 3,7 milionach fanów na Twitterze, David Guetta jest również artystą, którego muzyka jest najczęściej pobierana z europejskich platform muzycznych.

W roku 2011 ten francuski artysta został wybrany światowym numerem 1 w klasyfikacji TOP 100 DJs ogłoszonym przez czasopismo DJ Mag. David Guetta zdobył dwie nagrody Grammy Awards. Cathy Guetta, dyrektor artystyczny, jest organizatorką słynnych wieczorów, które zgromadziły już wiele milionów klubowiczów na świecie.