GENEWA 2014: KREATYWNE STOISKO OPLA

Geneva Motor Show

Głównym tematem stoiska Opla na tegorocznym 84. Salonie Samochodowym International de l’Automobile w Genewie były możliwości systemów komunikacyjnych w samochodach.

Firma jest jednym z liderów rynku dzięki systemowi multimedialnemu IntelliLink, który dostępny już jest w całej gamie modeli od ADAM-a po Zafirę Tourer. Tymczasem w 2015 r. niemiecki producent planuje wprowadzenie w całej Europie kompleksowego systemu komunikacji w samochodzie – OnStar.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
GENEWA 2014


Jest to wiodąca marka w zakresie rozwiązań komunikacyjnych, dotyczących bezpieczeństwa i ochrony, oferująca usługi związane z mobilnością oraz zaawansowane technologie informacyjne. OnStar był jedną z czterech światowych premier Opla, które miały swoją odsłonę w Genewie; oprócz niego zaprezentowano także modele ADAM ROCKS, ADAM S oraz Astra OPC EXTREME.

Najbardziej kreatywne stoisko i najpiękniejsza hostessa

Stoisko Opla o powierzchni 1544 m2 w całości wypełniały nowoczesne technologie. Czarna posadzka odbijała blask reflektorów, a milion lamp LEDowych ukazywało samochody i technologie Opla w doskonałej jakości HD na 36-metrowej ścianie wideo. Za pomocą terminali goście mogli dowiedzieć się więcej o systemach OnStar i IntelliLink, mogli też stać się częścią samej wystawy. Około 300 miłośników Opla zrobiło sobie zdjęcia, które następnie przez cały czas trwania pokazu wyświetlane były na multimedialnej ścianie. Także prezes firmy Opel korzystał z interaktywnej technologii: za pomocą transmisji przez Google Glass oprowadził swoich fanów na Twitterze po genewskiej wystawie.

Dzięki całej gamie innowacji firma Opel otrzymała nagrodę za kreatywność – „Creativity Award”. Jest ona przyznawana corocznie podczas Geneva International Motor Show przez Club de publicité et de communication de Genève (CPG). Laureatów wybiera panel ekspertów ds. komunikacji pod przewodnictwem Benjamina Feijo.

Sukces Opla na targach motoryzacyjnych w Genewie to nie tylko wyznaczające nowe trendy samochody i nawiązująca do nich stylistyka wystawy. Także personel stoiska zrobił na odwiedzających ogromne wrażenie. Po raz szesnasty branżowe wydawnictwo AUTO&Wirtschaft i portal car4you.ch wybrały Miss Auto Salon – według jury na tytuł ten zasłużyła Chantal Breitinger ze stoiska firmy Opel. Piękna studentka prawa była jedną z 82 osób, które prezentowały innowacyjne produkty Opla. W ceremonii wręczenia nagrody brało udział 400 gości.

Wystawa Opla odbiła się szerokim echem zarówno wśród przedstawicieli branży, jak i fanów motoryzacji na portalach społecznościowych. Internauci wysłali blisko 8,5 tys. tweetów z tagiem #Opelgeneva, zaś w ciągu zaledwie kilku dni 26 filmików firmy Opel z genewskiej wystawy obejrzało aż 90 tys. osób.