KAUFLAND DOŁĄCZA DO PARTNERÓW PAYBACK

bp-kauf1

Do Programu Payback dołączył Kaufland – jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Jej klienci mogą już zbierać punkty i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów.

Zarówno w sklepach, jak i u innych partnerów Programu. To ważne wydarzenie, nie tylko dla obu firm, ale także dla całego polskiego rynku programów lojalnościowych.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

– Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta. Nasza współpraca wzbogaci propozycję Kaufland dla klientów. Od pierwszego dnia mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty oraz wykorzystywać punkty Payback do oszczędzania na codziennych zakupach. Ponadto saldo punktów będzie aktualizowane w czasie rzeczywistym. Stworzy to wiele nowych możliwości angażowania klientów dzięki skutecznej integracji rozwiązań cyfrowych z działaniami prowadzonymi w sklepie, a konsumentom pozwoli łatwiej i przyjemniej korzystać z benefitów oferowanych przez Kaufland. Dołączenie Kaufland do Payback z pewnością zwiększy skalę Programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.

– Dzięki współpracy z Payback, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów Programu. Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i dostrzegania ich indywidualnych potrzeb. Dzięki Programowi Payback Kaufland będzie mógł podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim nas codziennie obdarzają, umożliwić im jeszcze łatwiejsze i korzystniejsze zakupy oraz zapewnić wiele atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert. Co ważne, posiadacze zarejestrowanej karty Payback będą mogli wykorzystywać punkty podczas dokonywania zakupów w marketach Kaufland – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

– Cieszymy się, że do grona partnerów Payback dołącza Kaufland. Dla nas, jako partnera Programu, ta współpraca z pewnością przyniesie szereg korzyści. Jedną z nich będzie wzrost skali Programu poprzez dotarcie do szerokiego grona nowych, potencjalnych uczestników oraz wydanie kilku milionów nowych kart Payback. Oznacza to także większe niż dotychczas zaangażowanie obecnych użytkowników, ale również z radością powitamy nowych uczestników Programu na stacjach paliw BP, którzy będą chcieli jeszcze szybciej zbierać punkty Payback – mówi Małgorzata Bogacz, Dyrektor Marketingu w BP Europa SE, Oddział w Polsce.

Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce działają stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę Payback, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania Programu. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt Payback. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów.