MERCEDES: NOWA LINIA MODELI AMG SPORT

Mercedes-AMG 2014

Marka sportowych samochodów Mercedes-AMG osiągnie w tym roku nowy rekord sprzedaży i dostarczy użytkownikom ponad 40 tysięcy aut.

Poszerzenie oferty – w tym wejście do klasy kompaktowej oraz tworzenie własnych modeli, takich jak SLS AMG czy GT – skutecznie przyciągnęło nowych klientów, zapewniając sukces na dotychczasowych oraz nowych rynkach.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Kolejnym etapem rozwoju Mercedes-AMG jest wprowadzenie nowej linii produktów o nazwie „AMG Sport”. Linia ta wypełnia lukę między samochodami Mercedes-Benz z pakietami AMG oraz klasycznymi pojazdami AMG i będzie wyróżniała się sportowymi osiągami oraz szeregiem udoskonaleń technicznych.

Mercedes-AMG 2014

Modele AMG Sport otrzymają wzmocnione jednostki napędowe, standardowy napęd na obie osie oraz specjalne podzespoły zawieszenia i układu hamulcowego, pochodzące z klasycznych samochodów AMG. Pierwsze dwa z nich zostaną zaprezentowane w styczniu przyszłego roku, podczas salonu samochodowego NAIAS w Detroit. Plany zakładają dalsze poszerzanie oferty AMG Sport w stosownym czasie.

Mercedes-AMG – sportowa marka Mercedes-Benz z siedzibą w Affalterbach – stawia sobie wysokie cele nie tylko w zakresie satysfakcji klienta i wzrostu sprzedaży. Dzięki wdrożeniu nowych technologii średnie zużycie benzyny w ramach całej gamy modeli w ciągu minionych pięciu lat spadło o 35 proc., a wprowadzenie linii Sport w 2015 roku pozwoli na dalsze obniżanie zapotrzebowania na paliwo całej floty.

Także sama firma AMG reprezentuje standardy w zakresie efektywności, elastyczności i zgodności środowiskowej, o czym świadczy nagroda „Deutscher Logistik-Preis 2014” przyznawana przez BVL Global Supply Chain Network za przyjazność dla środowiska i strategię łańcucha dostaw czy wyróżnienie Niemieckiego Towarzystwa Budownictwa Zrównoważonego (DGBN).