MITSUBISHI: TEST ZADOWOLENIA KLIENTÓW ADAC 2013

Mi 1_Germany

Po czterdziestu latach obecności w Europie, jak wynika z badań, Mitsubishi Motors utrzymuje wciąż pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością.

Jej źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę “swoich” marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków.

W przeprowadzonym w tym roku teście, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów:
– jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce);
– postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek);
– zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium).

ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”.

Mi 2_HDR1