NISSAN: NOWA MICRA W ŚWIECIE MODY CZUJE SIĘ ŚWIETNIE

niss-moda1

Za nami największy festiwal mody w Warszawie z udziałem gwiazd i z pokazami najlepszych kolekcji – Warsaw Fashion Street 2017. Tegorocznej, XII edycji towarzyszył nowy Nissan Micra.

To właśnie ten model był bezpośrednią inspiracją dla projektanta i stylisty Przemka Gibaszewskiego, który stworzył specjalną kolekcję ubrań zaprezentowaną w trakcie finałowej gali wydarzenia. Na wybiegu pojawił się m.in. Krzysztof Hołowczyc.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Moda i motoryzacja? Zdecydowanie idą w parze! Odważna, wyrazista linia nadwozia, bogata paleta kolorystyczna dostępnych wersji nowego Nissana i wysoka jakość materiałów – patrząc na wieczorny pokaz mody Przemka Gibaszewskiego można było zauważyć, że niewątpliwie to właśnie te atrybuty samochodu zainspirowały znanego polskiego projektanta.

niss-moda2

Zaprezentowana kolekcja inspirowanych przez nowego Nissana Micra damskich i męskich ubrań budziła zainteresowanie zgromadzonych gości. Proponowane modele ubrań były swoistą zabawą kolorem, trendami i bardzo zindywidualizowanymi potrzebami odbiorców. Soczystość barw, które raz stanowiły główny element stylizacji, a innym razem były tylko dynamicznym jej uzupełnieniem, królowała w trakcie wieczornego pokazu.

Zaproszenie do zaprezentowania kolekcji przyjął najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy i osobowość medialna, Krzysztof Hołowczyc, który pojawiając się na wybiegu w wyrazistej czerwonej marynarce został entuzjastycznie przywitany przez zaskoczoną publiczność.

niss-moda3

– Cieszymy się, że udało nam się namówić Krzysztofa Hołowczyca do wkroczenia w obszary, które do tej pory były mu obce. Okazało się, że nie brakuje mu odwagi nie tylko podczas rajdów po mazurskich szutrach czy afrykańskich wydmach, ale także, gdy musi zmierzyć się z profesjonalnym pokazem mody w roli modela. Znowu miał okazję przewodzić stawce. Choć obecnie Krzysztof na co dzień jeździ najszybszym produkowanym przez Nissana samochodem, GT-R, to w jego rodzinie nie brakuje również innych modeli naszej marki. Dla nas obecność Krzysztofa także była sporym wyzwaniem, musieliśmy bowiem wraz z Przemkiem Gibaszewskim w ekspresowym tempie stworzyć dla niego całkiem nowy strój, ze względu na ponadprzeciętny wzrost Krzysztofa – powiedział Paweł Powalski, Marketing Manager Nissana w Polsce.

– Udział w pokazie mody to dla mnie zupełnie nowe, ciekawe doświadczenie. Nie spodziewałem się, że będzie przy tym tyle dobrej zabawy. A czerwona marynarka kojarzy mi się trochę z moim rajdowym światem – jak czerwony to, wiadomo, najszybszy – skomentował Krzysztof Hołowczyc.

Przez dwa dni na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie królowała moda. Zarówno zaproszeni goście, jak i spacerowicze mogli m.in. podziwiać kolekcje młodych, polskich projektantów, ale także przetestować najnowszy model Nissana Micra.

niss-moda4

Dynamiczna linia i wyrazista stylistyka nadwozia oraz dbałość o jakość każdego detalu wnętrza samochodu w połączeniu z nowoczesnymi technologiami i wysokim poziomem bezpieczeństwa prowadzenia stanowiły atrakcyjne uzupełnienie modowego święta. Tu, tak jak w świecie mody, ważna jest różnorodność i personalizacja.

Dlatego nowa propozycja marki daje swobodę wyboru zarówno spośród dużej liczby wyrazistych lub – według gustu – stonowanych kolorów, jak i programów personalizacji nadwozia oraz wnętrza pozwalających na stworzenie egzemplarza dopasowanego do indywidualnych potrzeb i oczekiwań kierowcy.

Piąta generacja Nissana Micra oferuje szereg systemów wspomagających jazdę. Specjalnie na potrzeby tego auta stworzony został system nagłośnienia BOSE Personal z głośnikami między innymi w zagłówku fotela kierowcy.