OPEL: NOWY GRANDLAND X POWIĘKSZY KLASĘ KOMPAKTÓW

Opel MOKKA X

Nowy Opel Grandland X jest nieco większym bratem modelu Opel Crossland X. Obydwa zupełnie nowe crossovery (CUV) zostaną wprowadzone na rynek w 2017 roku.

Każdy z nich łączy atrakcyjność samochodu sportowo- użytkowego z wysoką dynamiką jazdy. Kompaktowy “Grand” pojawi się na drogach jesienią – za rok.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Grandland X doskonale pasuje do współczesnego aktywnego stylu życia, oferując takie zalety jak nieodparty urok terenowej sylwetki, wysoka pozycja za kierownicą, dobra widoczność we wszystkich kierunkach, łatwe wsiadanie i wysiadanie oraz dużo miejsca na bagaż. Stylistyka samochodu to przemyślane połączenie solidności i elegancji, natomiast rozwiązania zastosowane we wnętrzu nie tylko zapewniają wysoki komfort, ale są też bardzo funkcjonalne.

Grandland X powiększa szeroką gamę modeli Opla w szczególnie popularnej klasie kompaktowej, dołączając do udanej Astry — Samochodu Roku 2016 — oraz wprowadzonej niedawno siedmiomiejscowej Zafiry.

– Nazwa Opel Grandland X odwołuje się do przygody i gotowości na odkrywanie czegoś nowego, zarówno w mieście, jak i poza nim. Nasz nowy crossover prezentuje się fantastycznie i pomoże zainteresować marką Opel nowych klientów — powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel.

Grandland X jest częścią ofensywy modelowej Opla, w ramach której w latach 2016–2020 firma wprowadzi na rynek 29 nowych modeli. Nowy CUV wejdzie na dynamicznie rozwijający się rynek: w ciągu 10 lat udział samochodów sportowo- użytkowych i crossoverów wśród nowych pojazdów sprzedawanych w Europie zwiększy się z 7 (w 2007 r.) do 20 procent (w 2017 r.). Opel Crossland X i Opel Grandland X przyczynią się do dalszej popularyzacji tego segmentu.

Opel Crossland X jako przedstawiciel segmentu B pojawi się na rynku w pierwszej połowie 2017 roku. Jest to segment, w którym sportowo- użytkowy Opel Mokka X znalazł już ponad 600 000 nabywców. Opel Grandland X (plasuje się o segment wyżej od swoich mniejszych krewniaków), w Europie – gdzie co piąty nowo sprzedawany samochód należy do klasy kompaktowej – zadebiutuje jesienią 2017 roku.