OPEL: RUSZYŁA SPRZEDAŻ NOWEJ INSIGNII W POLSCE

W salonach Opla w Polsce można już zamawiać nową Insignię w wersjach: limuzyna Grand Sport, kombi Sports Tourer i dynamiczną GSi.

Ceny modelu rozpoczynają się od 123 300 złotych za model wyposażony w klimatyzację oraz system Multimedia z kolorowym ekranem dotykowym.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Reflektory w technologii LED zapewniają optymalną widoczność w nocy. Systemy wspomagające kierowcę, takie jak alarm ostrzegający przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją wykrywania pieszych i systemem automatycznego hamowania awaryjnego, zwiększają bezpieczeństwo zarówno osób podróżujących Insignią, jak i innych użytkowników drogi.

Dostępne wersje wyposażenia to Edition, Business Edition, Elegance, Business Elegance, GS Line, GS Line+ oraz Ultimate. Insignia GSi wyposażona jest w 2‑litrowy turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 169 kW (230 KM) i 9‑stopniową przekładnią automatyczną. Jest również wyposażona w elektryczno- hydrauliczny układ wspomagania hamulców, mechatroniczne zawieszenie FlexRide oraz napęd na wszystkie koła Twinster z wektorowaniem momentu obrotowego.

Nowe adaptacyjne reflektory pikselowe IntelliLux LED mają łącznie 168 elementów LED — po 84 na każdy reflektor! Są montowane standardowo od wersji Business Elegance wzwyż.


Systemy wspomagające i multimedialne

Nowy model jest wyposażony w pełen zestaw systemów wspomagających kierowcę oraz systemy multimedialne w różnych wariantach. Nowa cyfrowa kamera cofania poprawia widoczność do tyłu. Bezpieczeństwo przy cofaniu na parkingu może zwiększyć także opcjonalny system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu. Dodatkową pomoc kierowcy zapewniają między innymi system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcjami hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych.

A także: asystent pasa ruchu, system monitorowania martwego pola, adaptacyjny tempomat z funkcją hamowania awaryjnego, rozpoznawanie znaków drogowych, zaawansowany asystent parkowania i wyświetlacz projekcyjny head- up. Adaptacyjny tempomat utrzymuje odstęp od pojazdu poprzedzającego, sterując hamowaniem i przyspieszaniem.

Systemy multimedialne są dostępne w wersjach Multimedia, Multimedia Navi oraz Multimedia Navi Pro. Najwyższa wersja systemu oferuje liczne usługi Nawigacji online opartej na połączeniu z Internetem, czyli rozwiązaniu dostarczającym informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Ładowarka indukcyjna umożliwia bezprzewodowe ładowanie kompatybilnych smartfonów.

Napęd

Wszystkie trzy- i czterocylindrowe silniki należą do nowej generacji najnowocześniejszych zespołów napędowych. Silnik diesla o pojemności 1,5 litra i mocy 90 kW (122 KM) stanowią podstawę oferty. W porównaniu z poprzednio stosowanymi jednostkami napędowymi zużycie paliwa mierzone według NEDC1 jest niższe nawet o 18 procent. Trzycylindrowy silnik jest nawet o 50 kg lżejszy od swojego odpowiednika w poprzednim modelu.

Mocniejsze Insignie mogą być wyposażone w silniki benzynowe o pojemności 2 litrów i mocy 125 kW (170 KM) lub 147 kW (200 KM), a nawet 169 kW (230 KM) w wersji GSi. Dwulitrowe silniki benzynowe mają funkcję odłączania cylindrów. Gdy zapotrzebowanie na moc jest mniejsze, układ sterowania rozrządem odłącza dwa cylindry, a silnik zużywa wówczas mniej paliwa. Ofertę uzupełnia czterocylindrowy 2‑litrowy diesel (127 kW/174 KM).

Do obniżenia zużycia paliwa i poprawy komfortu przyczyniają się w nowym aucie skrzynie biegów o zmniejszonym tarciu wewnętrznym. Nabywcy Insignii mają do wyboru sześciobiegową skrzynię manualną oraz 8‑ lub 9‑biegowe automaty.