OPEL: WARSZAWSKA PRZYGODA MODELU ADAM

Op 1_952325

Opel ADAM pojawił się na ścianie budynku przy stacji Metro Politechnika w Warszawie. Wszyscy fani marki mogą wziąć udział w akcji Opla i Aqualoopy, czyli Igora Chołdy – jednego z najbardziej znanych i rozpoznawalnych artystów tworzących murale oraz graffiti.

Jest to niepowtarzalna szansa, aby w przestrzeni publicznej wraz z Aqualoopą namalować swoją wersję Adama, która pojawi się na gigantycznym muralu w centrum Warszawy. Najlepsze pomysły fanów zostaną urzeczywistnione ręką artysty na muralu.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Cała akcja prowadzona jest na portalu społecznościowym Facebook wraz z wszystkimi fanami zarejestrowanymi na profilu Opel Polska. Tworzenie dzieła jest podzielone na trzy etapy, w których najistotniejszy jest wkład fanów, będących na równi z artystą współtwórcami dzieła. Ich pomysły mają zainspirować Aqualoopę, a imiona wybranych pomysłodawców staną się także elementem murale.

Kolejne etapy tworzenia detali to:
– projektowanie felg;
– projektowanie listew oraz lusterek;
– projektowanie dachu i karoserii.

Tak projektowany wirtualnie mural jest sukcesywnie przenoszony do realnego świata.

Wszystkim etapom pracy artystów towarzyszyć będą kamery tak, aby na można było na bieżąco prezentować materiał video prezentujący zakończenie danego etapu tworzenia muralu Opla Adama. Krótkie formy video zachęcające do wzięcia w tworzeniu murala lub też śledzenia jego powstawania są już opublikowane na kanale YouTube Opel Polska.

Cała akcja ma na celu zobrazowanie niemal nieskończonej liczby możliwości stylizacji Adama. Każdy pomysł, każdy detal może być odbiciem indywidualnych koncepcji i pomysłów. Aqualoopa dzięki interakcji z odbiorcami ma możliwość łączenia ich wizji w spójną całość. To on naturalnie jest finalnym jurorem i interpretatorem stylizacji muralowego Adama, ale dzięki tak szerokiemu spektrum koncepcji, można stworzyć jedyną, unikatową wersję tego samochodu.