PEUGEOT: NOWE ELEKTRYCZNE AUTA SPORTOWE (OD 2020 ROKU)

peugeot11

Peugeot zapowiada opracowanie nowej gamy zelektryfikowanych samochodów sportowych, które pojawią się na rynku w 2020 roku i w kolejnych latach.

Następuje to po prezentacji na salonie samochodowym Paris Motor Show nowej generacji samochodów hybrydowych plug-in, które stanowią element strategii elektryfikacji gamy.


Zobacz także:

SPORT

ECO


 

Peugeot chce się skoncentrować na nowym projekcie, podjął więc decyzję o wycofaniu się z mistrzostw WRX z końcem sezonu 2018 ze względu na niepewną przyszłość pojawienia się edycji tych zawodów dla samochodów zelektryfikowanych.

Z 208-letnią historią, doświadczeniem i wiedzą – firma rozpoczyna proces przechodzenia na ekologiczne rodzaje napędów. Nowe modele 3008 Hybrid4 oraz 508 w wersji sedan i SW Hybrid przedstawione podczas paryskich targów motoryzacyjnych odzwierciedlają transformację i przyspieszenie tempa działania marki w kierunku elektryfikacji wszystkich nowych modeli samochodów od 2019 roku.

Peugeot kontynuuje ofensywę produktową i decyduje się na przedstawienie w 2020 roku oferty nowej gamy hybrydowych samochodów sportowych o wysokich osiągach i niskiej emisji zanieczyszczeń. Hybrydowe wersje samochodów sportowych, które są wizytówką technologicznych osiągnięć marki, będą opracowane we współpracy z zespołami Peugeot Sport. Przyczynią się do kolejnej redukcji emisji CO2 zgodnie z zaleceniami instytucji europejskich wobec producentów samochodów.

Marka podjęła decyzję o skoncentrowaniu wysiłków na opracowaniu nowych modeli samochodów w kontekście niepewnej sytuacji rozwoju mistrzostw WRX w kierunku samochodów zelektryfikowanych w perspektywie do 2021 roku. Z tego powodu zawody te nie znalazły się w kalendarzu wdrażania strategii elektryfikacji Peugeot realizowanym zgodnie z planem, który zakłada pojawienie się pierwszych sportowych zelektryfikowanych modeli w 2020 roku.

– W historii naszej marki przyjemność prowadzenia samochodu była zawsze najważniejsza. Elektryfikacja gamy jest kolejną okazją, aby zaproponować nowe wersje samochodów o wysokich osiągach, które będą skierowane do klientów poszukujących sportowych wrażeń z jazdy przy jednocześnie niskiej emisji zanieczyszczeń. Wrażenia podczas prowadzenia tych samochodów będą silniejsze dzięki wydajności i osiągom związanym z elektryfikacją. Są to dla nas nowe obszary do zagospodarowania i nowe wyzwania, które podejmujemy. W ten sposób kontynuujemy pełną przygód historię marki i wkraczamy w ekscytującą przyszłość. Nuda nigdy nie zagości w naszych genach. #Unboring the Future THE FUTURE – powiedział Jean- Philippe Imparato, dyrektor marki Peugeot.