PEUGEOT: NOWY 408 JUŻ W POLSKICH SALONACH

Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca.

Rozpoczęła się również kampania reklamowa z wykorzystaniem spektakularnego ekranu Screen Network.


Zobacz także:

LEXUS: RZ 450e Z NAPĘDEM DIRECT4 I NOWOCZESNYMI TECHNOLOGIAMI

PREMIERY


 

PEUGEOT 408 wyróżnia się dynamiczną sylwetką typu fastback i koncepcją niemieszczącą się w żadnej z obecnych kategorii. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa. Kształt tylnego zderzaka podkreśla dynamiczną linię samochodu.

Nowy PEUGEOT 408 ma stabilną sylwetkę i duże koła o średnicy 720 mm z imponującymi felgami 20’’ o nietypowym, geometrycznym wzorze. Przednie światła z sygnaturą świetlną w kształcie kłów podkreślają przynależność 408 do rodziny modeli PEUGEOT, podobnie jak tylne światła z motywem potrójnego śladu pazurów. Nadwozie nowego PEUGEOT 408, mierzące 4,69 m długości z rozstawem osi 2,79 m, zaskakuje przestronnością wnętrza w drugim rzędzie siedzeń. Oferuje 188 mm wolnego miejsca na wysokości kolan. Bardzo obszerny jest także bagażnik o pojemności 536 litrów, który można powiększyć do 1611 litrów po złożeniu tylnych oparć i siedzeń. Sylwetka samochodu jest niezwykle smukła i dynamiczna, a jego wysokość wynosi zaledwie 1,48 m. Ma to korzystny wpływ na efektywność aerodynamiczną.

PEUGEOT 408 oferuje kierowcy i pasażerom PEUGEOT i-Cockpit najnowszej generacji, którą można rozpoznać po kompaktowej kierownicy zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu maksymalnej przyjemności prowadzenia i zwrotności samochodu. Szczególny nacisk położono na jakość wykonania wnętrza jak również na łączność ze światem poprzez zastosowanie najnowszych technologii, dzięki którym prowadzenie samochodu i podróżowanie staje się jeszcze bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.

Bogata gama systemów wspomagania prowadzenia wykorzystujących informacje z 6 kamer i 9 radarów zapewnia pasażerom poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Obejmuje w szczególności:

Aktywny tempomat z funkcją Stop & Go ,
Funkcję Night Vision, która poprawia widoczność w nocy, ostrzega kierowcę o obecności zwierząt, pieszych lub rowerzystów na drodze zanim pojawią się w świetle reflektorów,
– System monitorowania martwego pola dalekiego zasięgu (75 metrów),
– Ostrzeganie o pojazdach zbliżających się w poprzek z lewej lub prawej strony podczas jazdy na wstecznym biegu.

Nowy PEUGEOT jest oferowany w atrakcyjnym finansowaniu:

– w abonamencie SimplyDrive już od 1550 zł netto
– w leasingu z sumą opłat od 106%

W związku z debiutem PEUGEOT 408 ruszyła w Polsce intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji.

Wykorzystany został narożny ekran oferowany przez firmę Screen Network przy hotelu Marriott w Warszawie – jedyny w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Zwraca to uwagę zarówno przechodniów, jak i odbiorców w internecie, zwiększając naturalnie zasięg kampanii.

Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.