PEUGEOT: PHIL YORK NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU I KOMUNIKACJI

Z dniem 1 stycznia 2022 roku Phil YORK objął stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji marki PEUGEOT.

Podlega bezpośrednio Lindzie JACKSON, dyrektor generalnej marki PEUGEOT.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Phil YORK (52 lata), zajmował różne stanowiska u innych producentów samochodów, takich jak Infinity, Renault czy Fiat.

Jego duże doświadczenie w obszarach strategii marki, marketingu i komunikacji, jak również międzynarodowe doświadczenie, zdobyte zarówno we Francji, jak i zagranicą (Japonia, Hong Kong, Chorwacja), przyczynią się z pewnością do dalszego rozwoju marki PEUGEOT na świecie.

Phil YORK zastąpił na stanowisku Thierry’ego LONZIANO, który pełnił przez ostatnie cztery lata funkcję dyrektora marketingu i komunikacji PEUGEOT. LONZIANO został mianowany dyrektorem marki we Włoszech – jednym ze strategicznych rynków PEUGEOT.