PEUGEOT: WYNIKI SPRZEDAŻY MARKI W POLSCE W LUTYM 2024 ROKU

PEUGEOT zwiększyło sprzedaż samochodów osobowych o 29% procent w pierwszych dwóch miesiącach 2024 r.

Łącznie na ulice wyjechało 2 170 nowych aut z logo lwa na masce


Zobacz relacje:

JEEP: POCZĄTEK ROKU Z DUŻYM WZROSTEM SPRZEDAŻY NA POLSKIM RYNKU
 

ROZMAITOŚCI


 

Marka PEUGEOT rozpoczęła 2024 rok bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Szczególnie udany pod tym względem był luty, kiedy to sprzedaż samochodów osobowych marki wzrosła aż o 28% w ujęciu rok do roku. Dalsza część roku zapowiada się dla marki bardzo ekscytująco, z dwiema ważnymi premierami rynkowymi przed nami – nowymi E-3008 oraz E-5008 – powiedział Janusz Ellert – dyrektor marki PEUGEOT w Polsce

Od początku roku nabywców znalazło już 2 170 osobowych modeli Peugeot. Wynik ten jest o 29% lepszy od rezultatu z pierwszych dwóch miesięcy 2023 r. i zapewnia marce 2,44% udziału w wysokokonkurencyjnym rynku samochodów osobowych.

Numerem jeden w gamie marki pozostaje miejski SUV PEUGEOT 2008 (łączna sprzedaż w styczniu i lutym to 547 szt., wzrost +76% w porównaniu rok do roku), którego goni kompaktowy hatchback 308 (426 szt., +15%), dostępny w wersji standardowej i kombi SW, z unikatowo zaprojektowanym miejscem kierowcy Peugeot i-Cockpit 3D i półautomatyczną jazdą dzięki systemowi Drive Assist Plus. Podium marki zamyka elegancki 408 (338 szt., +293%) o elektryzującej sylwetce fastbacka i najnowszych rozwiązaniach technicznych, zapewniających topowe wrażenia z jazdy.

Niemal połowę sprzedanych na polskim rynku w 2024 r. samochodów PEUGEOT stanowią SUV-y. Francuska gama świetnie się wpisuje w rynkowe trendy i oczekiwania polskich klientów. Gamę tworzą dziś trzy modele z segmentów B-SUV, C-SUV i D-SUV, które w ostatnich miesiącach przeszły gruntowne zmiany pod względem stylistyki, technologii i elektryfikacji napędu.