RENAULT POLSKA LAUREATEM GODŁA JAKOŚCI OBSŁUGI

Renault Polska zostało wyróżnione Godłem Jakości Obsługi 2011 i dołączyło do grona Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Nagroda została przyznana na podstawie opinii polskich konsumentów, którzy oceniali firmy na multiplatformie Programu Jakość Obsługi.

Firma Renault Polska została laureatem Godła Jakości Obsługi w kategorii Salony i serwisy motoryzacyjne i znalazła się na liście TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce zawierającej wszystkie wyróżnione w IV edycji Programu przedsiębiorstwa.

Program Jakość Obsługi został uruchomiony w 2008 r., od tej pory realizowany jest w rocznych edycjach. Jego misją jest poprawa jakości obsługi na rynku polskim. O obecności firm
w Programie Jakość Obsługi decydują zgłoszenia konsumentów. Laureaci wyłaniani są na podstawie opinii klientów, którzy poprzez wypełnienie specjalnego formularza dokonują oceny jakości obsługi związanej z konkretnym zakupem lub kontaktem z daną firmą. W tym roku w badaniu wzięły udział 3 miliony konsumentów.