SHELL: ZOSTAŃ MISTRZEM EKONOMICZNEJ JAZDY

Ponad połowa polskich kierowców deklaruje, że świadomie podejmuje działania na rzecz ograniczenia kosztów paliwa. Niemal co drugi stara się w tym celu ograniczyć korzystanie z samochodu

Wynika to z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Shell Polska. By wesprzeć kierowców, w listopadzie Shell uruchamia program „Cel – Milion”, kampanię edukacyjną Shell FuelSave, która ma pomóc milionowi kierowców na całym świecie poznać tajniki oszczędzania paliwa.


Zobacz także:
ECO


W trakcie kampanii, każdy kierowca będzie mógł dowiedzieć się jak uzyskać realne oszczędności dzięki wiedzy zdobytej w wirtualnej rzeczywistości. Na swojej stronie internetowej Shell prezentuje serię interaktywnych, mini-gier pomagających kierowcom zdobyć umiejętności, których potrzebują by móc jeździć ekonomicznie i ograniczyć koszty tankowania.

Mini-gry to zabawny i szybki sposób by podzielić się z kierowcami podstawowymi informacjami z zakresu ekonomicznej jazdy. Pierwsza z nich – Wyzwanie Shell FuelSave będzie dostępna na stronie www.shell.pl/celmilion. Gra stanowić będzie atrakcję zarówno dla wszystkich, którzy chcą zmierzyć się nie tylko z wirtualnym wyzwaniem, ale również z rzeczywistymi przeciwnikami by stać się „najlepszym spośród miliona”.

Zwycięscy kierowcy będą mogli cieszyć się zarówno ze zdobytej wiedzy jak i ufundowanych przez Shell nagród – iPada, iPhona, iPoda Nano i 30 iPodów Shuffle. Pięć kolejnych gier ukaże się w najbliższych miesiącach. Osiągniętymi wynikami można będzie podzielić się z przyjaciółmi i z całym światem poprzez media społecznościowe.

Cel – Milion stanowi kolejny krok w wysiłkach Shell mających na celu zapewnienie zaawansowanych i bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel. Poprzez nową kampanię Shell pragnie promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie. Wcześniejsze inicjatywy edukacyjne, w temacie oszczędności paliwa, obejmowały nagradzanie najbardziej ekonomicznych kierowców, biorących udział w konkursie „World’s Smartest FuelSavers” w 2010 roku oraz ustanowienie rekordu Guinnessa na największą na świecie lekcję oszczędności paliwa podczas Światowego Dnia Shell FuelSave, w październiku 2011 roku.

– Programy takie jak Cel – Milion są niezwykle ważne dla wykazania, że korzystając z tych paliw oraz dokonując kilku prostych zmian w nawykach jazdy, już dziś każdy może oszczędzać – mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska .

Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel dostępne są na stacjach bez dodatkowych kosztów.