SKODA CONNECT: WSZYSTKIE INFORMACJE W JEDNEJ APLIKACJI

Czeska marka zaprezentowała zaktualizowaną aplikację Connect, która łączy funkcje Škoda Connect oraz OneApp. Nowa wersja została wzbogacona o dodatkowe możliwości i ułatwienia.

I to zarówno w zakresie zdalnego dostępu do pojazdu jak też łączności z nim.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Dodatkowo kierowcy w przyszłości będą mogli cieszyć się ujednoliconym designem na wszystkich urządzeniach, w tym smartfonach, smartwatchach oraz ekranie infotainment wewnątrz pojazdu.

– W przyszłości przewidujemy również wprowadzenie ujednoliconego oraz łatwego w obsłudze dostępu do wszystkich kanałów Škody, takich jak strony internetowe i inne aplikacje. Zrealizowanie tego celu jest jednym z naszych priorytetów – mówi Alain Favey, Członek Zarządu marki do spraw Sprzedaży i Marketingu.

Do tej pory użytkownicy wybierali między dwiema różnymi aplikacjami dostępnymi dla swoich pojazdów. Škoda Connect umożliwiała na przykład zdalne zamykanie pojazdu czy wyświetlanie lokalizacji zaparkowanego auta. Dodatkowo użytkownicy mogli jeszcze łatwiej zlokalizować swój pojazd na dużych parkingach za pomocą funkcji Honk & Flash, aktywować ogrzewanie postojowe, a także zaplanować wizytę w serwisie.

OneApp wymagała z kolei technologii SmartLink+ obecnej w pojeździe i bezpośredniego połączenia ze smartfonem. Aplikacja wykorzystywała MirrorLink lub Apple CarPlay, aby uzyskać dostęp do informacji o pojeździe w czasie rzeczywistym, które wyświetlane były na centralnym ekranie wewnątrz pojazdu. Usługi takie jak informacje na temat przebiegu jazdy, planowanie trasy czy podgląd obecnego stanu pojazdu były obecne w obu aplikacjach w zbliżonej do siebie formie.

Udoskonalona wersja łączy w sobie usługi oferowane poprzednio w dwóch, oddzielnych aplikacjach. Dzięki temu po jednorazowej rejestracji, oferuje ona ciągły i ujednolicony dostęp do wszystkich usług z zakresu connectivity. Ulepszona aplikacja dostępna jest za darmo.