SKODA: PRODUKCJA CITIGOe iV W BRATYSŁAWIE ROZPOCZĘTA

skoda-citigo-el1

Pierwszy w pełni elektryczny samochód Skody wyjechał z fabryki w Bratysławie. Model CITIGOe iV zjechał z linii produkcyjnej i udał się do salonu sprzedaży.

Na rynku polskim nowy, przyjazny dla środowiska samochód jest dostępny w limitowanej ofercie premierowej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ZNAMY CENY NOWEGO CITIGOe iV – OFERTA PREMIEROWA


 

Model CITIGOe iV został wyposażony w silnik elektryczny o mocy 61 kW oraz akumulator litowo- jonowy o pojemności 36,8 kWh, zapewniający zasięg do 260 km. Maksymalny moment obrotowy samochodu wynosi 212 Nm i jest dostępny natychmiast od momentu ruszenia pojazdu.

W praktyce oznacza to dobrą dynamikę, osiągi i moc, pozwalającą na przyspieszenie od 60 do 100 km/h w ciągu 7,6 sek. oraz od 0 do 100 km/h w ciągu 12,3 sek. Maksymalna prędkość dla CITIGOe iV wynosi 130 km/h.

skoda-citigo-el2

Nowe auto powstało z myślą o poruszaniu się po miastach. Pomimo kompaktowych wymiarów: 3597 mm długości i 1645 mm szerokości, oferuje przestronne, czteroosobowe wnętrze z bagażnikiem o pojemności 250 l, który można zwiększyć do 923 l po złożeniu tylnych siedzeń. Przeprojektowano elementy nadwozia, zamontowano światła do jazdy dziennej w technologii LED oraz zintegrowane kierunkowskazy.

Škoda CITIGOe iV jest dostępna na rynku polskim w wersjach wyposażenia Ambition oraz Style. W pierwszej z wersji wyposażenie standardowe obejmuje m.in.: asystenta pasa ruchu Lane Assist, automatyczną klimatyzację Climatronic, Radio Swing z Bluetooth, reflektory przednie ze światłami do jazdy dziennej LED, kabel do ładowania z domowego źródła prądu 230 V oraz gniazdo Type 2, które umożliwia ładowanie prądem przemiennym do 7,2 kW.

Wersja Style oferuje natomiast m.in.: 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, pakiet Sunset z przyciemnianymi szybami bocznymi i szybą pokrywy bagażnika, trójramienną wielofunkcyjną kierownicę, oświetlenie wnętrza LED Ambiente, gniazdo CCS umożliwiające ładowanie prądem stałym do 40 kW oraz kabel do ładowania prądem przemiennym na stacjach ładowania do 7,2 kW.