SSANGYONG MOTOR: OFENSYWA SPRZEDAŻY TRWA – JEST LIDEREM

tivoli_po5a

Ssangyong Motor poinformował, że firma sprzedała w czerwcu 12 372 samochodów: 8 420 na rynku krajowym w Korei i 3 952 w eksporcie.

Dzięki dużej popularności nowego Tivoli sprzedaż utrzymała tendencje wzrostowe, po raz kolejny przekraczając liczbę 12 tysięcy, a na rynku koreańskim SsangYong utrzymał pozycję lidera w liczbie sprzedanych samochodów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nowy model Tivoli, który okazał się sensacją na rynku kompaktowych SUV-ów, otwiera listę najpopularniejszych modeli, z wynikiem 6 039 sprzedanych sztuk, z czego nabywcę znalazło 3 630 sztuk w Korei i 2 409 na pozostałych rynkach. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy sprzedaż Tivoli przekracza 5 tysięcy sztuk i pierwszy raz od premiery w styczniu b.r., kiedy przekroczyła ona 6 tys. sztuk.

Dzięki takim wynikom Tivoli, SsangYong odnotował najlepszy wynik sprzedaży na rynku krajowym od 2005 roku, podczas gdy w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost sprzedaży kontynuując trend zwyżkowy wzrósł o 63,3 proc.

Tak duże zainteresowanie modelami SsangYonga, a także intensywna promocja Tivoli, także w wersji z silnikiem diesla, na rynkach strategicznych, w Europie i Chinach, przyczynia się do wzrostu eksportu.

W tym celu SsangYong poczynając od maja b.r. organizuje w Europie oraz w Chinach szereg imprez promujących Tivoli, w tym m.in. uroczyste premiery oraz jazdy próbne w Tivoli we Włoszech, w Belgii oraz w Chinach.

SsangYong planuje prowadzić bardziej intensywne działania w celu zwiększenia swojego udziału w światowym rynku kompaktowych SUV-ów w oparciu o wzbogaconą linię oferowanych aut, w tym dieslowską wersję Tivoli.