STATOIL EXTRA – NOWY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY Z NAGRODAMI

Statoil_6aa

Firma Statoil Fuel & Retail Polska wprowadza nową platformę lojalnościową Statoil EXTRA, która jest połączeniem znanego w naszym kraju programu Premium Club oraz programu EXTRA działającego w sieci stacji Statoil w Europie.

Program został już uruchomiony – wszyscy aktywni uczestnicy programu Premium Club stali się uczestnikami Statoil EXTRA.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nowy program jest połączeniem standardowej oferty znanej już w innych krajach, w których działają stacje Statoil, z koncepcją punktów. To, co najbardziej atrakcyjne w Statoil EXTRA, a mianowicie: przejrzystość i podejście zorientowane na klienta zostało połączone z nagrodami, które mogą być odbierane przez klientów w zamian za zgromadzone punkty.

stato_1aaa

– Doświadczenia zdobyte w trakcie 13 lat prowadzenia programu lojalnościowego opartego na koncepcji punktów pozwoliły nam wznieść Statoil EXTRA na całkiem nowy poziom – podkreśla Mirosław Caputa, Dyrektor Działu Marketingu w Statoil Fuel & Retail Polska.

Klienci stacji Statoil będą teraz nagradzani za swoją lojalność punktami, które będą mogli wymieniać na nagrody ze sklepów Statoil, takie jak: kawa, myjnia, paliwo, czy hot dogi, a także dokonywać nimi płatności za zakupy na stacjach Statoil w Polsce. Będzie również można wybierać spośród ponad 500 nagród z katalogu, pogrupowanych w rożnych kategoriach, takich jak: dom, kuchnia, sport, odzież outdoor, elektronika, zabawki i inne.

– Najważniejszą cechą, która wyróżnia Statoil EXTRA spośród naszej konkurencji na polskim rynku jest umożliwienie klientom używania dowolnej karty płatniczej, jako karty lojalnościowej. Żaden z programów lojalnościowych na polskim rynku nie umożliwia klientom używania dowolnej karty płatniczej, a tym samym rezygnacji z posiadania dodatkowej karty. Jesteśmy pierwsi w Polsce – podkreśla Iwona Kiljan, Marketing Manager w Statoil Fuel & Retail Polska.

Jednym z głównych wyzwań dla klientów w poprzednim programie lojalnościowym była konieczność posiadania przy każdej transakcji dodatkowej karty lojalnościowej. W nowym programie klienci będą mogli zarejestrować dowolną kartę bankową, co jest dużym krokiem w stronę ułatwienia obsługi, poprawy szybkości i efektywności programu.