TOYOTA: ROŚNIE ZAINTRERSOWANIE NOWĄ USŁUGĄ LIVECHAT

Yaris_Hybr1

Bezpośredni kontakt z doradcami i natychmiastowe odpowiedzi na pytania dotyczące Toyoty to najważniejsze zalety Toyoty LiveChat – nowej usługi na polskiej stronie Toyoty.

Dzięki niej w ciągu kilku minut można uzyskać profesjonalną pomoc przy wyborze modelu marki, poznać najlepsze metody finansowania, umówić się na jazdę próbną lub zamówić indywidualną kalkulację od dilera.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Toyota LiveChat to pionierski projekt w polskiej branży motoryzacyjnej. Do tej pory tylko Toyota umożliwiła bezpośredni kontakt z profesjonalnymi doradcami w sieci i skróciła dystans pomiędzy marką a internautami.

Projekt wystartował w połowie września br. i spotkał się z dużym zainteresowaniem. W ciągu zaledwie 2 miesięcy konsultanci odbyli ponad 2000 rozmów online. Wśród najczęstszych tematów pojawiały się kwestie finansowania zakupu auta oraz wyboru odpowiedniego modelu Toyoty. Wiele osób za pośrednictwem czatu umawia się także na jazdy próbne lub zamawia indywidualne kalkulacje u wybranego dilera.

Od 1 grudnia br. konsultanci Toyoty LiveChat dostępni są w internecie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00.