VOLVO: KAMPANIA MODELU XC60 – TAKŻE MADE BY POLAND

Volvo XC60 - model year 2016

Firma Volvo rozpoczęła właśnie nietypową kampanię reklamową swojego najlepiej sprzedającego się modelu – XC60. Występują w niej pracownicy firmy, także ci bezpośrednio zaangażowani w produkcję samochodów.

Co ważne, są wśród nich osoby różnych narodowości, także polskiej. Spoty nawiązują do wcześniejszej, której motywem przewodnim było hasło „Made by Sweden”.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

CES 2016


 

Marka chciała nią zwrócić uwagę na to, że jej samochody są wierne skandynawskim wartościom i tradycji. W poprzednich spotach wystąpił kapitan szwedzkiej reprezentacji w piłkę nożną – Zlatan Ibrahimović oraz szwedzcy muzycy: Avicii i Robyn. Tym razem bohaterami nie są gwiazdy, lecz zwykli pracownicy firmy: zarówno biurowi, jak i ci z linii produkcyjnej. Volvo podkreśla, że pochodzą oni z różnych krajów.

volvo_spo3

– Pracownicy pochodzący z różnych krajów mają różne podejście do poszczególnych zagadnień, każdy z nich wnosi na etapie tworzenia samochodu coś od siebie. To dzięki nim było możliwe stworzenie tak udanego auta jakim jest nowy model XC90, to dzięki nim pobiliśmy w zeszłym roku rekord sprzedaży. Zróżnicowane myślenie jest naszą siłą i cenną wartością, która tworzy to, co nazywamy „Duchem Volvo” – powiedział Bjorn Annwall, starszy Wiceprezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars.

Made by Sweden

W samochodach Volvo odnajdujemy wartości, którym od lat wierni byli szwedzcy producenci samochodów. Auta są najbezpieczniejsze, funkcjonalne, a przy tym całkowicie skupione na człowieku i jego potrzebach. Design Volvo jest przy tym elegancki, minimalistyczny i charakterystyczny tylko dla tej marki.

Volvo XC60 - model year 2016

– Wraz ze wzrostem sprzedaży, zwiększamy także nasze zatrudnienie. Wśród naszych pracowników można znaleźć przedstawicieli ponad 50 narodowości. To właśnie oni mają swój wkład w projektowanie aut od strony technicznej i stylistycznej, w sprzedaż, marketing, serwis, logistykę, czy produkcję. Różnorodność dotyczy nie tylko wieku, płci, narodowości, czy orientacji seksualnej. To także umiejętność wzajemnego korzystania z różnych doświadczeń, wiedzy, czy osobowości osób, które nas w pracy otaczają – podsumował Bjorn Annwall.

Polski akcent kampanii

Najnowsza kampania Volvo będzie miała różne odsłony w poszczególnych krajach. We Włoszech zobaczymy pracownika szwedzkiego oddziału Volvo o włoskich korzeniach sfotografowanego wraz modelem XC60 we włoskiej scenerii, a cała grafika reklamowa będzie podpisana Made by Italy. Analogiczną wersję zobaczymy także w innych krajach, w tym w Polsce. Jej bohaterką będzie Eva Zdzisława Andersson, którą wraz z Volvo XC60 zobaczymy na tle panoramy Gdańska. Całość będzie opatrzona hasłem Volvo made by Poland.

volvo_spo2