VOLVO: KONKURS – CAŁKIEM JAK TY Z V40 W TLE

Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs – „Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wybiorą m.in. ambasadorowie marki Volvo – Małgorzata Kożuchowska i Piotr Adamczyk.

W konkursie może wziąć udział każdy pełnoletni obywatel Polski, posiadający ważne prawo jazdy kategorii B. Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmu, w którym kandydat na ambasadora przekona do siebie internautów oraz konkursowe jury. Czas na to będzie miał do końca kwietnia. Następnie odbędzie się głosowanie użytkowników na najlepszy film, które potrwa do 6 maja. Wtedy też zostanie wyłoniona dwudziestka najwyżej ocenionych zgłoszeń. Z tej puli jury konkursu, przedstawiciel firmy Volvo oraz jej ambasadorowie – Małgorzata Kożuchowska oraz Piotr Adamczyk, wybiorą zwycięzcę.

Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest możliwość użytkowania nowego Volvo V40 przez trzy miesiące. Dodatkowo zwycięzca dostanie kartę paliwową, otrzyma tytuł ambasadora marki i możliwość promowania nowego samochodu na polskim rynku.

Dla dziewiętnastu pozostałych laureatów, Volvo Auto Polska przygotowało zestawy gadżetów Volvo.

– Pojawienie się na rynku nowego Volvo V40, to dla nas duże wydarzenie. Zależy nam, żeby nasi klienci, a także wszyscy miłośnicy motoryzacji, designu i luksusowych samochodów, pokazali nam swoją kreatywną stronę. Chcemy zobaczyć jak wyobrażają sobie Volvo V40 i siebie samych w roli kierowców tego wyjątkowego samochodu. Temat przewodni konkursu: „Całkiem jak Ty”, daje wiele możliwości twórczych, a fani Volvo już nie raz przekonali nas o swojej pomysłowości, dlatego również tym razem liczymy na ciekawe produkcje – mówi Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.

Konkurs potrwa do 14 maja br. Będzie dostępny w formie aplikacji na Facebooku, w zakładce „Całkiem jak Ty” – www.facebook.pl/VolvoAutoPolska.