VOLVO: NOWE CENY MODELI S60 I V60

47854_1_5

Volvo przygotowało ofertę specjalną dotyczącą nowych modeli S60 i V60 wyposażonych w benzynowy silnik T3 150 KM. Kombi i sedan będą dostępne w tej samej cenie, czyli od 99 900 zł. Akcja rozpocznie się 18 lipca i obejmuje 150 najnowszych aut z roku modelowego 2014.

Volvo V60 i S60 to samochody segmentu C/D premium. Obecnie generacja tych modeli przeszła spore zmiany stylistyczne i mechaniczne. Nowe modele można rozpoznać po szerszych reflektorach przednich i światłach do jazdy dziennej umieszczonych w zderzaku, a nie jak dotąd pionowo obok atrapy chłodnicy. Samochody te, jak przystało na Volvo, oferują wiele systemów bezpieczeństwa, z czego wiele z nich stanowi wyposażenie standardowe.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


– Wielu klientów decydujących się na zakup modeli V60 i S60 wybiera silniki Diesla. To dobry wybór dla kierowców pokonujących duże przebiegi. W przypadku klientów nie korzystających ze swoich aut aż tak intensywnie, mocna, turbodoładowana jednostka benzynowa sprawdzi się najlepiej. Nasza nowa oferta jest właśnie dla takich osób. Dodatkową zaletą silników T3 jest lepsza tolerancja krótkich, miejskich przebiegów i wyraźnie niższa cena bazowa, która rekompensuje nieco wyższe spalanie w porównaniu do silnika wysokoprężnego. Cena 99 900 zł za tak bezpieczne auto z segmentu premium jest bardzo mocną ofertą – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

47838_1_5

Co otrzymamy w standardzie?

Bazowa wersja modeli S60 i V60 wyposażona jest w 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.6 l i mocy 150 KM. Jednostka ze wtryskiem bezpośrednim współpracuje z mechaniczną, 6-stopniową skrzynią biegów. Za dopłatą można doposażyć te auta w dwusprzęgłową skrzynię automatyczną – Powershift. Volvo S60 i V60 są standardowo wyposażone w system City Safety, który samoczynnie wyhamuje auto, jeśli przed samochodem pojawi się niespodziewana przeszkoda. To rozwiązanie działa do prędkości 50 km/h i pozwala uniknąć większości stłuczek miejskich. Bez dopłat otrzymamy także system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji – DSTC.

Bazowym wyposażeniem jest także SIPS – czyli zestaw rozwiązań chroniących pasażerów przed następstwem uderzeń bocznych oraz WHIPS – chroniący odcinek szyjny kręgosłupa. Standardem jest także klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, ABS, komputer pokładowy, zestaw audio z sześcioma głośnikami, 6 poduszek powietrznych, światła do jazdy dziennej LED oraz szereg systemów wspomagających prowadzenie pojazdu.