VOLVO TRUCKS: NOWA KAMPANIA – KONKURS OSZCZĘDZANIA

Fuel_Concept_12jpg

„Volvo Trucks Fuel Concept – nasz koncept na Twoje oszczędności”. To hasło przewodnie nowej kampanii sprzedażowej Volvo Trucks, skupionej na produktach i usługach Volvo wspierających oszczędzanie paliwa, która ruszyła w lutym br.

Firma ma wiele do zaoferowania w kwestii ekonomiki paliwowej. Integralną częścią kampanii jest konkurs – ogólnopolska rywalizacja w oszczędzaniu paliwa.


Zobacz także:

UŻYTKOWE


 

Samochody Volvo Trucks Fuel Concept to specjalnie skonfigurowane samochody ciężarowe Volvo wraz z usługami dodatkowymi, stanowiące kompleksowe i oszczędne rozwiązanie dla transportu. Zarówno ciągniki siodłowe, jak i podwozia marki w bazowej konfiguracji zawierają elementy, które pomagają firmom transportowym oszczędzać paliwo i tym samym osiągać większe zyski, m. in.:
– skrzynię biegów I-Shift wraz z oprogramowaniem ekonomicznym;
funkcję I-See – układ, który uczy się topografii drogi, zapisuje ją w centralnej bazie danych i wykorzystuje w czasie jazdy, aby redukować zużycie paliwa – nawet o 5 proc.;
– inteligentny tempomat I-Cruise;
– pełen pakiet ospoilerowania pojazdu;
nowe, tylne mosty wraz z szybszymi przełożeniami – wpływające pozytywnie na ograniczenie zużycia paliwa;
automatyczne wyłączanie silnika;
system zarządzania flotą Dynafleet: Paliwo i Środowisko – umożliwiający bieżącą kontrolę nad m.in. zużyciem paliwa;
Driver Coaching On Board – wspomaganie Kierowcy – funkcja w systemie Dynafleet przekazująca kierowcy bieżące wskazówki do jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy.

Kampania Volvo Trucks Fuel Concept oferuje ponadto:
– nowy Złoty Kontrakt Serwisowy – najbardziej zaawansowany pakiet usług serwisowych, zawierający obietnicę 100 proc. dyspozycyjności, w specjalnej cenie
szkolenie kierowców w specjalnej cenie
– atrakcyjne finansowanie VFS Usługi Finansowe Polska „Łatwy start”.

Integralną częścią kampanii jest ogólnopolska rywalizacja pod nazwą Volvo Trucks Fuel Concept Challenge.

Konkurs skierowany do firm transportowych, które zakupiły pojazdy w kampanii polega na osiąganiu jak najniższych wyników zużycia paliwa podczas zwykłej pracy pojazdów w paliwooszczędnej specyfikacji. Wyniki są monitorowane poprzez system zarządzania flotą Dynafleet i na tej podstawie uczestnicy są klasyfikowani.

W każdym miesiącu wyłonieni zostają zwycięzcy regionalni, a po zakończeniu konkursu firma, której pojazd osiągnął najwyższą ilość punktów w trakcie trwania całej konkurencji, otrzymuje tytuł Mistrza Volvo Trucks Fuel Concept Challenge 2015 oraz nagrodę w postaci vouchera Volvo o wartości 10 000 zł. Przewidziane są również nagrody dla kierowców. Konkurs trwa do 31 grudnia 2015. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajduje się na stronie www.volvotrucks.pl