AUDI: GRAD NAGRÓD DLA MODELI MARKI

Jury vergibt ?red dot: best of the best? fuer hoechste Designqualitaet des R8

Mimo, że do końca roku pozostało jeszcze kilka tygodni, już zostali ogłoszeni laureaci nagrody German Design Award 2014. Audi R8 wygrało w kategorii „Transport i przestrzeń publiczna“.

Ponadto Audi A4 uhonorowano wyróżnieniem specjalnym „Special Mention“. Nagrodę German Design Award przyznaje Niemiecka Rada Wzornictwa (German Design Council). Nagradza się nią pionierskie stylistycznie produkty i projekty w Niemczech i na świecie. Oficjalnie, nagrody zostaną wręczone podczas międzynarodowych targów konsumenckich „Ambiente“ w lutym 2014 roku.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Audi A8 zwyciężyło w konkursie „T3 Gadget Award“ w kategorii „Samochód roku“ – „Car of the Year“. Brytyjski magazyn T3, raz w roku honoruje tą nagrodą innowacyjne produkty. Audi A8 otrzymało ją „jako wyróżniający się przykład pod względem innowacji i wzornictwa“.

Niemieckie czasopisma „AutoStraßenverkehr” i „ELTERN“ już po raz drugi uhonorowały Audi A6 Avant tytułem „Samochód rodzinny roku“, w klasie „od 35 do 40 tys. euro“. Audi Q5 w tym samym przedziale cenowym zajęło drugie miejsce. Około 35 000 czytelników obu magazynów wybrało swoich faworytów w siedmiu kategoriach. Miejsca na podium zajęły aż cztery samochody z Ingolstadt. W imieniu całej marki, nagrodę odebrał Markus Siebrecht, kierownik Działu Marketingu Audi w Niemczech.

Kolejne, podwójne zwycięstwo czterech ringów w plebiscycie magazynów specjalistycznych niemieckiego rzemiosła „handwerk magazin“ i „Deutsche Handwerks Zeitung“. Audi A4 Avant zwyciężyło w „klasie średniej“, natomiast model A6 Avant w kategorii „klasa wyższa“. Swoje zwycięstwo, oba samochody zawdzięczają głosom około tysiąca uczestników plebiscytu „Chef Kombi 2013“.

Wręczone wyróżnienia podkreślają sukces obu modeli Audi. Po pierwszych ośmiu miesiącach tego roku, Audi A4 i Audi A6 okazały się być ulubionymi samochodami firmowymi klientów nieindywidualnych w Niemczech. Nagrody, z rąk prezesa niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego VDA Matthiasa Wissmanna i wydawcy Alexandra Holzmanna, odebrał Armin Villinger, kierownik Działu Zbytu Hurtowego i Bezpośredniego Audi AG.

Po raz piąty agencja badawcza J.D Power Asia Pacific, przeprowadzając badanie China New Vehicle Intender Studie SM (NVIS) 2013, sprawdziła, jakie nowe modele zakupiliby chińscy klienci w ciągu nadchodzących dwunastu miesięcy. Osoby zainteresowane kupnem nowego samochodu najczęściej wymieniały markę Audi, i to aż w trzech kategoriach. Audi A4 L wymieniło 54 procent potencjalnych kupców, co zapewniło mu pierwsze miejsce w jego klasie. W „segmencie luksusowym“ wygrało Audi A6 L zdobywając ponad 30 procent głosów. W segmencie „Luksusowy SUV“ Audi Q5 i Q7 zajęły pierwsze i drugie miejsce.

Najważniejszymi kryteriami dla ankietowanych są jakość, bezpieczeństwo, osiągi i image marki. Łącznie, w badaniu uwzględniono 177 modeli 62 marek w 11 segmentach. Ponad 30 procent nabywców nowego samochodu ma zamiar zakupić samochód marki zagranicznej.