HYUNDAI: NOWA KONA OFICJALNIE ZAPREZENTOWANA W EUROPIE

hyu-Kona_pr0

Hyundai oficjalnie zaprezentował całkowicie nowy model KONA, który jesienią tego roku trafi do sprzedaży w Europie. Samochód, którego światowa premiera odbyła się w Seulu, a europejska w Mediolanie, jest przedstawicielem segmentu B-SUV.

Charakteryzuje się nowoczesną, progresywną stylistyką, wysokiej jakości wyposażeniem, licznymi opcjami współpracy z elektronicznymi urządzeniami zewnętrznymi oraz rozwiązaniami najnowszej generacji z zakresu bezpieczeństwa.


Zobacz także:

PREMIERY


 

– Zupełnie nowy model KONA to nie tylko kolejny samochód w dobrze znanej i cenionej na rynku gamie modeli segmentu SUV – to jednocześnie ważny krok dla Hyundaia na drodze do osiągnięcia celu, jakim jest uzyskanie do 2021 roku statusu pierwszej azjatyckiej marki motoryzacyjnej w Europie. Dzięki genom prawdziwego SUV-a, a także progresywnej stylistyce oraz bogatemu wyposażeniu, Hyundai KONA doskonale wpasowuje się w styl życia nowoczesnych klientów – powiedział Thomas A. Schmid, CEO Hyundai Motor Europe.

hyu-kona_pr1

 

Śmiały projekt modelu KONA podkreślają wyraziste a jednocześnie płynne kształty sylwetki. Mocny przód auta zdominował kaskadowy grill – charakterystyczny element stylistyczny w modelach marki Hyundai. W samochodzie zastosowano nowe, podwójne reflektory przednie, a światła LED do jazdy dziennej umieszczono na górze reflektorów.

Progresywną stylistykę modelu KONA uzupełnia wykorzystanie najnowszych technologii. W modelu dostępny jest np. wyświetlacz typu HUD (head-up display) oferowany zazwyczaj w modelach z wyższych segmentów. Dzięki temu rozwiązaniu, zwiększa się bezpieczeństwo kierowcy podczas jazdy, ponieważ kluczowe informacje wyświetlane są na linii jego wzroku – obraz jest bardzo dobrze czytelny nawet w świetle dziennym.

Zupełnie nowy Hyundai KONA wykorzystuje dotychczasowe osiągnięcia marki Hyundai w dziedzinie projektowania i produkcji samochodów klasy SUV, będąc zarazem śmiałą próbą poszerzenia grupy odbiorców i zwiększenia atrakcyjności marki.