MAZDA: ŁUKASZ PAŹDZIOR O SUKCESACH W 2013 ROKU

LPazdzior

Rok 2013 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 4 261 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 76 procent w porównaniu do roku 2012.

To najwyższy wynik w historii Mazda Polska. Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda6 (2 027 sztuk), za nią uplasowała się Mazda CX-5 (1 252) i Mazda3 (690). Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda6 (300 proc.) i Mazda CX-5 (60 proc.).


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Od końca października, kiedy nowa Mazda3 pojawiła się w salonach sprzedaży, zebranych zostało już ponad tysiąc zamówień na ten model.

Rośnie również pozycja polskiego przedstawicielstwa – Mazda Polska jest na 11. miejscu w rankingu sprzedaży krajów europejskich, a pod względem sprzedaży Mazdy6 zajęła 3. lokatę, po Niemczech i Wielkiej Brytanii.

– Rok 2013 okazał się dla Mazdy rekordowy pod wieloma względami – najwyższa sprzedaż polskiego przedstawicielstwa i sukces najnowszych modeli – Mazdy CX-5, Mazdy6 i Mazdy3, które śmiało konkurują z markami premium i wygrywają testy porównawcze. Cieszy nas ogromnie rosnąca znajomość marki i zainteresowanie również ze strony klientów instytucjonalnych. Mazda od zawsze przełamuje konwencje i stara się działać w innowacyjny sposób na każdym etapie – od projektowania, przez produkcję, sprzedaż aż po działania marketingowe i sieć dealerską. Ta strategia jak widać przynosi efekty i zdobywa uznanie klientów również w Polsce – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

Rejestracje nowych samochodów Mazda (styczeń – grudzień 2013) z podziałem na modele:
– Mazda2: 160;
– Mazda3: 690;
– Mazda5: 65;
– Mazda6: 2 027;
– Mazda CX-5: 1 252;
– Mazda CX-7: 11;
– Mazda MX-5: 53