PEUGEOT I CITROEN W UDANEJ AKCJI KURIER

peugeot-kur1

Peugeot i Citroën rozwijają swoje programy dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach akcji „Kurier” w 78 sortowniach w całej Polsce kurierzy mogli poznać szczegóły opracowanej dla nich oferty.

Dzięki współpracy z dealerami i dużymi firmami kurierskimi udało się dotrzeć z ofertą do przeszło 8600 kurierów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Bogata gama pojazdów użytkowych sprawia, że zarówno Citroën jak i Peugeot są świetnym wyborem oferty dla firm z wielu różnych branż. Jednym z tych segmentów rynku są usługi kurierskie. Celem akcji „Kurier” było dotarcie dotarcie z ofertą do szerokiej grupy firm świadczących tego typu usługi.

peugeot-kur2

Akcja przeprowadzona przez działy sprzedaży do firm Peugeot Polska i Citroën Polska, wspólnie z dealerami tych marek z całego kraju, to część działań w ramach rozwoju programów dedykowanych, stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Oferta dla firm kurierskich obejmuje nie tylko dostarczenie odpowiednich pojazdów, ale także ich dostosowanie do potrzeb działalności, łącznie z oklejeniem ich w konkretne barwy. Kurierzy mogą też liczyć na atrakcyjne formy finansowania samochodów, oraz ich serwisowania i gwarancji.

Przedstawiciele dealerów obu marek odwiedzili sortownie największych firm kurierskich w Polsce: DHL, TNT, InPost, GLS, UPS i DPD. W programie wzięło udział 31 dealerów Peugeot, którzy odwiedzili 47 sortowni i 21 dealerów Citroëna, którzy dotarli do 31 lokalizacji.

peugeot-kur3

Kurierzy świadczący usługi dla tych firm, mogli przed wyruszeniem w trasę poznać przygotowaną specjalnie dla nich ofertę. Dodatkowo otrzymali też poczęstunek na dobry początek dnia.

W ramach akcji udało się dotrzeć z ofertą do przeszło 8600 osób z całej Polski.