RENAULT: EASY LIFE CZYLI TESTY ORAZ NOWA OFERTA SERWISOWA

renault_kadj2

Renault – zgodnie z hasłem Easy Life – wciąż poszukuje nowych sposobów na to, by ułatwić życie użytkownikom swoich samochodów i jak najpełniej odpowiedzieć na ich potrzeby.

Będzie można się o tym przekonać podczas jednodniowych jazd testowych w ramach akcji 365 dni testów. Wkrótce wejdzie w życie nowa oferta serwisowa oraz rozwiązania finansowe i ubezpieczeniowe.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Akcja 365 dni testów Renault pozwoli każdej zainteresowanej osobie przetestować auta Renault i zastosowane w nich rozwiązania ułatwiające kierowcom jazdę. Na jednodniowe testy będzie można umówić się w wygodny sposób, za pośrednictwem strony testujzpasja.pl. Znajdą się tam też informacje o praktycznych ułatwieniach oferowanych przez markę.

Modele mogą przetestować wszyscy, którzy zgłoszą się przez formularz kontaktowy. Pierwszym autem dostępnym do testów jest Kadjar, w marcu do akcji zostanie włączone Megane, a w przyszłości kolejne modele. Wykorzystując specjalny hashtag #testujzpasja, wszyscy testujący będą mogli podzielić się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych.

Ważnym działaniem w ramach strategii Easy Life jest wprowadzenie nowej oferty serwisowej. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech poziomów pakietów przeglądowych, dostosowanych do ich potrzeb i możliwości: Economy – dla samochodów powyżej czwartego roku życia, Original – standardowej oferty oryginalnej producenta oraz Easy Life – rozszerzonego pakietu zawierającego dodatkowe produkty i usługi.

Dostęp do oferty serwisowej będzie jeszcze łatwiejszy dzięki nowemu rozwiązaniu online. Intuicyjna platforma R-shop pozwoli klientowi wybrać usługę i umówić się do serwisu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, a także sprawdzić ceny usługi dla danego numeru VIN. Dzięki temu zamówienie przeglądu czy wymiany klocków hamulcowych będzie proste.

Również rozwiązania finansowe i ubezpieczenia proponowane przez markę wpisują się w strategię Easy Life. Należące do Aliansu Renault- Nissan- Mitsubishi RCI Banque i RCI Leasing stawiają na modernizację procesu finansowania i nowoczesną komunikację z klientem. Pracują nad wdrożeniem podpisu elektronicznego i rozwiązania OCR (optyczne rozpoznawanie dokumentów), jak również nad optymalizacją automatycznej akceptacji.

W celu usprawnienia kontaktu z klientami powstanie dedykowany im portal internetowy. Oprócz tego w nowym kanale sprzedaży on-line znajdą się proste ubezpieczenia z bogatym zakresem i w przystępnej cenie: Ubezpieczenie opon, Ubezpieczenie Cyber Risk, Ubezpieczenie Club Concierge, Ubezpieczenie podróży.