AKUMULATORY: CENTRA DBA O KLASYKI – AUTA I MOTOCYKLE

Ducati-748- Raci1

MotoClassic Wrocław – organizowana w sercu Dolnego Śląska, na terenie Zamku Topacz – to cykliczna impreza skupiająca sympatyków klasycznych modeli.

Miłośnicy motoryzacji mogą podziwiać tam odrestaurowane pojazdy. Podczas tegorocznej edycji pod maskami pojazdów wystawionych przez firmę Austor zagościła marka – akumulatory Centra.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Firma „Austor – auta z historią” oferuje miłośnikom motoryzacji klasyczne pojazdy, które można oglądać nie tylko na specjalnych wydarzeniach motoryzacyjnych, jak tegoroczny MotoClassic Wrocław, ale także na co dzień, np. w poznańskiej Galerii Malta.

– Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, fanami zabytkowych aut i motoryzacji. Dlatego w naszym firmowym salonie wystawiamy pojazdy historyczne, z których większość jest w imponującym, oryginalnym stanie. Miłośnikom klasyków dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła – mówi Mateusz Chęclewski z firmy Austor.

Osoby odwiedzające stoisko Austor w poznańskiej galerii handlowej mają możliwość zaczerpnięcia wiedzy dotyczącej dawnych aut, uzyskania informacji z historii motoryzacji i stworzenia lub poszerzenia własnej kolekcji zabytkowych pojazdów.

Ducati-748- Raci2

– Utrzymanie klasyka w dobrym i oryginalnym stanie to zadanie wymagające oddania, dużej wiedzy i świadomości. Dbamy o to, aby auta z naszej kolekcji posiadały pełną dokumentację oraz ocenę rzeczoznawcy, a co najważniejsze – były na chodzie – dodaje Kamil Czajkowski z Austor.

Jednak, aby klasyki były „na chodzie”, potrzebne jest im źródło mocy. Dlatego z pomocą przyszedł producent akumulatorów marek Exide i Centra.

– Centra to klasyczna marka, doskonale znana i obecna na polskim rynku od ponad wieku. Ponieważ firma Austor ma swoją siedzibę i salon wystawowy w Poznaniu, a Centra także pochodzi z Poznania, postanowiliśmy pomóc i podarować nasze akumulatory Centra PLUS do klasycznych pojazdów, takich jak: Ford Cortina Mk1, Riley One – Point – Five, czyli oldtimerów z lat 60. Dodatkowo wparliśmy także dwa inne pojazdy Austor: bolid Formula Vee z 1966 r. – także akumulatorem Centra PLUS – oraz motocykl wyścigowy Ducati 748 Racing, produkowany w latach 2000-02, do którego dostarczyliśmy akumulator Exide z gamy Motorbike & Sport. Ponadto przekazaliśmy także prostownik Exide 12/7 – wydajne i nowoczesne narzędzie, idealne do szybkiego, efektywnego i oszczędnego ładowania dowolnego akumulatora do 150 Ah, który można zastosować do stałego zasilania lub ładowania konserwacyjnego – mówi Mariola Michalczyk, kierownik marketingu w Exide Technologies S.A.

Moc i prędkość

Samochody z kolekcji Austor posiadają również wyróżniającą je na rynku cechę – często mają ciekawą historię wyścigową lub rajdową. W ofercie można znaleźć m.in. czempionów Europy w rallycrossie, mistrzów rajdów skandynawskich, owianego złą sławą przedstawiciela londyńskich wyścigów ulicznych, czy bardzo rzadki bolid.

– Exide Technologies to nie tylko klasyczne akumulatory Centra czy Exide do pojazdów osobowych. To także produkty przeznaczone do pojazdów sportowych, takich jak: motocykle, pojazdy wyścigowe, a nawet bolidy. Dlatego tak łatwo dopasowaliśmy nasze akumulatory do różnorodnej oferty Austor – nie tylko do pojazdów będących ikonami dróg, ale także torów wyścigowych – dodaje Mariola Michalczyk.

W 2019 roku Austor otworzył salon szybkich, klasycznych pojazdów, takich jak superpojazd BAC Mono (www.bac-mono.com) – po raz pierwszy pokazany podczas MotoClassic Wrocław, jedyny egzemplarz w Polsce (jest ich tylko 107 na świecie i 7 w Europie kontynentalnej).

– Podczas MotoClassic Wrocław z dumą ogłosiliśmy, że jako diler mamy wyłączność na BAC Mono na polskim rynku. Tym samym Austor poszerzył swój ofertowy profil o supersamochody. Otworzyliśmy także salon w poznańskiej Galerii Malta – dedykujemy go mocy i prędkości. A jak moc, to oczywiście Centra i Exide. W większości pojazdów – z prawie 20 obecnych w tym salonie – znajdują się właśnie akumulatory tych marek – dodaje Radosław Chęclewski.