AUDI: PRZEBUDOWANY AUTOSTADT JUŻ OTWARTY

Wraz z nastaniem wiosny, swoje bramy otworzył przebudowany pawilon Audi w miasteczku motoryzacyjnym Autostadt w Wolfsburgu. „Świat Audi” w trakcie trzymiesięcznej przemiany otrzymał całkiem nowy wygląd.

Głównymi tematami wystawy są teraz innowacyjne projekty marki z czterema pierścieniami: e-tron, ultra, connect i design.

– Audi w strategii firmy jasno określiło kwestie innowacyjności. Teraz chcemy te innowacyjne projekty pokazać wszystkim odwiedzającym naszą ekspozycję. W ciągu ostatnich czterech lat, od momentu ostatniego remontu pawilonu, Audi poczyniło znaczący postęp jako marka premium. Przebudowa symbolizuje nasz rozwó – wyjaśnia Peter Schwarzenbauer, członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu AUDI AG.

Pawilon Audi zaprojektowany przez architekta prof. Guntera Henna w 2000 roku, stał się integralną częścią wolfsburskiego parku tematycznego, który przyciąga rzesze odwiedzających.

– Na przestrzeni ostatnich lat, Autostadt z ponad dwoma milionami odwiedzających rocznie, stało się znaczącym punktem na mapie turystyki motoryzacyjnej na świecie. Bardzo się cieszę, że Audi jest obecne w naszym miasteczku i w dalszym ciągu prezentuje się atrakcyjnie – mówi jego prezes Otto F. Wachs.

Odwiedzający mogą teraz dowiedzieć się znacznie więcej na temat innowacji Audi, takich jak e-tron, ultra, connect oraz tych związanych ze stylistyką. Mają również okazję wypróbować je w wybranych samochodach z rodziny Audi. Na gości czekają m.in. modele A1 e-Tron, R8 GT Spyder i A8, a także informacje na temat najnowszej ikony stylistyki – Audi quattro concept.

Szczególną cechą przeprojektowanego pawilonu Audi jest możliwość aktywnego uczestniczenia w wystawie i poznawania jej w indywidualny sposób. Jest to możliwe dzięki Audi Sphere, czyli interaktywnej kuli towarzyszącej gościom podczas pobytu w pawilonie. W niej znajdują się zdjęcie oraz imię gościa. Z pomocą kuli aktywuje się te treści i eksponaty, które są interesujące dla zwiedzającego.

Poza tym, Audi Sphere reaguje na otoczenie i zmienia kolory w zależności od obszaru wystawy, zaznaczając w widoczny sposób poszczególne innowacje. Pod koniec tej interaktywnej i spersonalizowanej wizyty, gość ma możliwość wysłania swojego zdjęcia do domu lub przyjaciół, uzyskania informacji o modelach samochodów czy nawiązania kontaktu z dealerem Audi w pobliżu miejsca zamieszkania.

Pod hasłem „Ludzie, samochody i to co ich porusza”, Autostadt w Wolfsburgu będące platformą komunikacyjną Grupy Volkswagen, ukazuje wartości koncernu oraz przybliża zwiedzającym tematy związane z mobilnością. Od otwarcia w roku 2000, ten park tematyczny oraz zlokalizowane przy nim centrum nauki, odwiedziło ponad 24 mln turystów. Tym samym, stał się on jednym z najbardziej popularnych celów turystycznych w Niemczech.

Ponadto, Autostadt jest największym na świecie centrum logistyki samochodowej. Na jego terenie znajduje się również ZeitHaus – najczęściej odwiedzane muzeum motoryzacyjnym w skali całego globu. Dodatkowo, cała gama wydarzeń kulturalnych, takich jak coroczny festiwal Movimentos, sprawia, że miasteczko Autostadt jest międzynarodowym miejscem spotkań miłośników kultury.