Wraz z nastaniem wiosny, swoje bramy otworzył przebudowany pawilon Audi w miasteczku motoryzacyjnym Autostadt w Wolfsburgu. „Świat Audi” w trakcie trzymiesięcznej przemiany otrzymał całkiem nowy wygląd.
Głównymi tematami wystawy są teraz innowacyjne projekty marki z czterema pierścieniami: e-tron, ultra, connect i design.
– Audi w strategii firmy jasno określiło kwestie innowacyjności. Teraz chcemy te innowacyjne projekty pokazać wszystkim odwiedzającym naszą ekspozycję. W ciągu ostatnich czterech lat, od momentu ostatniego remontu pawilonu, Audi poczyniło znaczący postęp jako marka premium. Przebudowa symbolizuje nasz rozwó – wyjaśnia Peter Schwarzenbauer, członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu AUDI AG.
Pawilon Audi zaprojektowany przez architekta prof. Guntera Henna w 2000 roku, stał się integralną częścią wolfsburskiego parku tematycznego, który przyciąga rzesze odwiedzających.
– Na przestrzeni ostatnich lat, Autostadt z ponad dwoma milionami odwiedzających rocznie, stało się znaczącym punktem na mapie turystyki motoryzacyjnej na świecie. Bardzo się cieszę, że Audi jest obecne w naszym miasteczku i w dalszym ciągu prezentuje się atrakcyjnie – mówi jego prezes Otto F. Wachs.
Odwiedzający mogą teraz dowiedzieć się znacznie więcej na temat innowacji Audi, takich jak e-tron, ultra, connect oraz tych związanych ze stylistyką. Mają również okazję wypróbować je w wybranych samochodach z rodziny Audi. Na gości czekają m.in. modele A1 e-Tron, R8 GT Spyder i A8, a także informacje na temat najnowszej ikony stylistyki – Audi quattro concept.
Szczególną cechą przeprojektowanego pawilonu Audi jest możliwość aktywnego uczestniczenia w wystawie i poznawania jej w indywidualny sposób. Jest to możliwe dzięki Audi Sphere, czyli interaktywnej kuli towarzyszącej gościom podczas pobytu w pawilonie. W niej znajdują się zdjęcie oraz imię gościa. Z pomocą kuli aktywuje się te treści i eksponaty, które są interesujące dla zwiedzającego.
Poza tym, Audi Sphere reaguje na otoczenie i zmienia kolory w zależności od obszaru wystawy, zaznaczając w widoczny sposób poszczególne innowacje. Pod koniec tej interaktywnej i spersonalizowanej wizyty, gość ma możliwość wysłania swojego zdjęcia do domu lub przyjaciół, uzyskania informacji o modelach samochodów czy nawiązania kontaktu z dealerem Audi w pobliżu miejsca zamieszkania.
Pod hasłem „Ludzie, samochody i to co ich porusza”, Autostadt w Wolfsburgu będące platformą komunikacyjną Grupy Volkswagen, ukazuje wartości koncernu oraz przybliża zwiedzającym tematy związane z mobilnością. Od otwarcia w roku 2000, ten park tematyczny oraz zlokalizowane przy nim centrum nauki, odwiedziło ponad 24 mln turystów. Tym samym, stał się on jednym z najbardziej popularnych celów turystycznych w Niemczech.
Ponadto, Autostadt jest największym na świecie centrum logistyki samochodowej. Na jego terenie znajduje się również ZeitHaus – najczęściej odwiedzane muzeum motoryzacyjnym w skali całego globu. Dodatkowo, cała gama wydarzeń kulturalnych, takich jak coroczny festiwal Movimentos, sprawia, że miasteczko Autostadt jest międzynarodowym miejscem spotkań miłośników kultury.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.